Jak na věc


zapalovací svičky fiat punto

Zapalovací kontakt levý HONDA CB 250 G, rv. 75

    Patentovaná technologie nánosu pomocných elektrod na špičku izolátoru zajišťuje jedinečné vlastnosti zapalovacích svíček, zejména vyrovnání jednotlivých středních indikovaných tlaků a posunutí jejich průměru k horní hranici, což v konečném důsledku přináší nárůst výkonu motoru. Speciální jiskřiště zapalovacích svíček zasahuje hluboko do spalovacího systému, díky tomu dochází k dokonalému hoření paliva ve spalovacím prostoru. Zapalovací svíčky řady Premium ZC/ZS vyžadují silné zapalovací systémy, dokonalou přípravu směsi a využívání motorů v horním pásmu otáčkového režimu. Provedení Premium ZC má střední elektrodu s měděným jádrem a Premium ZS má střední elektrodu ze stříbra.
    Zapalovací svíčky s dvěma pomocnými elektrodami na povrchu špičky izolátoru. Tři sériové výboje současně na jeden impuls zapalovací soustavy s možností přeskoku jiskry po celém obvodu jiskřiště (360°).
    Jedna vnější elektroda a střední elektroda se zvýšenou tepelnou vodivostí. Velká plocha špičky izolátoru zajišťuje dokonalou funkci při malém zatížení. Velké množství aplikací umožňuje osazení většiny motorů a vozidel na světovém trhu.


Zapalovací kontakt levý HONDA CB 350 Four, rv. 73-74

    Používání plynného paliva značně spoří finanční prostředky uživatelů a je šetrnější k životnímu prostředí. Brisk Tábor a.s. klade velký důraz na ekologii a proto vyvinul speciální řadu zapalovacích svíček SILVER, kterou již řadu let používají zákazníci z celého světa. Konstrukce svíček eliminuje specifické problémy způsobené odlišnými vlastnostmi paliva LPG a CNG od původního osazení při provozu na benzin. Velká tepelná vodivost stříbra vyrovnává zvýšení tepelného namáhání bez potřeby měnit tepelnou hodnotu zapalovacích svíček a dokonale pokrývá požadavky motoru i při provozu na benzin. Tvar elektrod a menší elektrodová vzdálenost snižuje požadavek na napětí dodávané zapalovacím systémem. Otevřené jiskřiště nebrání šíření čela plamene a zajišťuje dokonalé prohoření směsi, což je výhodné i pro použití svíček řady SILVER pro závodní motory.
    Výhoda je dokonalé zapálení směsi paliva a vzduchu ve válci motoru. Výboj se může odehrát bez omezení po celém obvodu špičky izolátoru. Zapalovací svíčky řady Premium LGS vyžadují silné zapalovací systémy, dokonalou přípravu směsi a využívání motorů v horním pásmu otáčkového režimu.
    Konstrukce zajišťuje velkou odolnost proti vibracím a vysokému namáhání. Konstrukce zajišťuje velkou odolnost proti vibracím a vysokému namáhání. Krátká vnější elektroda s malým rádiem. Nákružek pouzdra chrání činné části zapalovací svíčky před náhlými změnami tlaku a teploty.


Zapalovací kontakt levý HONDA CB 125 T, rv. 78

    Uplatnění nejmodernější, Briskem „patentované“ technologie a poznatků  motor managementů transformovaných do svíček řady Premium EVO. Zejména lépe využít energii paliva, snížit měrnou spotřebu paliva a potlačit některé nedokonalosti nových i starších motorů. (Např: dopady regulací na chod motoru). Patentovaná technologie nanesení pomocné elektrody na špičku izolátoru zajišťuje jedinečné vlastnosti těchto zapalovacích svíček. Vyrovnání jednotlivých středních indikovaných tlaků a posunutí jejich průměru k horní hranici v konečném důsledku přináší nárůst výkonu motoru. Snížený požadavek na napětí dodávané zapalovacím systémem rozšiřuje jejich použití.
    Širokorozsahové zapalovací svíčky se střední elektrodou s platinovým kontaktem. Dokonalé prohoření směsi paliva a vzduchu. Prodloužený interval výměny.
    Nejmodernější zapalovací svíčky BRISK současnosti. Konstrukce a použité materiály splňují všechny současné požadavky moderních motorů. Zejména malý požadavek na napětí dodávané zapalovacím systémem, otevřené jiskřiště do spalovacího prostoru a potlačení zhášecího efektu.
    Platina na střední elektrodě zajišťuje stálost elektrodové vzdálenosti po velmi dlouhou dobu. Malý průměr elektrody nebrání šíření čela plamene spalovacím prostorem a přispívá k zvýšení výkonu motoru. Také je potlačen zhášecí efekt při studených startech.
    Jedna vnější elektroda. Střední elektroda ze speciální slitiny niklu. Dobrá odolnost proti opalům elektrod. Povrchová ochrana galvanickým pokovením zinkem.


Sada zapalovacích kontaktů HONDA CB 550 K

    Otevřené jiskřiště nebrání šíření čela plamene a zajišťuje dokonalé prohoření směsi. Oproti běžným zapalovacím svíčkám stejné tepelné hodnoty, stříbrná střední elektroda umožňuje (díky své velké tepelné vodivosti) použít větší plochu špičky izolátoru a tím zajistit delší dobu ochrany před zanesením vodivými úsadami.
    Dvě nebo tři vnější elektrody, nebo speciální konstrukce jiskřiště a elektrod (DOX15LE-1), umožňují prodloužený interval výměny až na 60 000km. Střední elektroda s měděným jádrem, se zvýšenou tepelnou vodivostí zajišťuje dokonalou funkci při všech provozních režimech motoru. Některé typy umožňují alternativní výboj z úsad hoření na špičce izolátoru.
    Zapalovací svíčky pro vysoce namáhané přeplňované motory. Dvě vnější elektrody přímo integrované do pouzdra, kvůli zvýšení odolnosti proti vysokému tlaku a velkým vibracím.
    Výhodou této speciální řady svíček je přeskok jiskry z pouzdra po celém obvodu jiskřiště (360°). Svou konstrukcí jsou vhodné pro vysoce výkonné motory. Velkou výhodou je dokonalé prohoření směsi paliva a vzduchu ve válci motoru.

Copyright © Dossani milenium group 2000 - 2019
200
13059
cache: 0024:00:00