Jak na věc


zapalování vape na ktm

Bezkontakt. zapalování VAPE 12V SIMSON 3026280

    Čau, vím že tady není žádnej jawa club ale do terénu to je    Dnes jsme dovezli takovou trošku zpaštěnou jawu "cross" . Ten jak jsme to od něj brali říkal že to nedobíjelo a snažil se to opravit    Eletrika otrhaná ze zápalka z regulátoru, polámany uhlíky atd. Potřeboval bych poradit jak to všechno napojit. Nikdy jsem velkou jawu v rukách neměl.   Jediny co vím že je + na kostru. 1. je vývod z toho kulatyho ovinutyho (nevím jak to popsat   )
    Tristan:OK zkusím to tak jak říkáš. Ne nic jsem nekupoval tohle je jen ilustrační obrázek    Jinak, jo vím jak to nastavit aby to pálilo v dobrou dobu    . Diky
    z 21 je hloubka kužele asi stejná a zas je tam myslím větší průměr rotoru, to ti bude na nic Když jsem to před 25 lety předělával, tak jsem musel v rotoru vysoustružit novej kužel. Stator měl taky meší průměr, takže ještě nechat vytočit kroužek aby sednul na zapalování z fichtla a velkej průměr aby ti pasoval do karteruco to stálo?
    Nejnovější ochrana vaší závodní čtyřkolky. Nerozbitné zadní nárazníky XRW Racing jsou vyrobeny z vysoce kvalitního extra silného vysokohustotního polyetylenu. Odolná a přitom lehká konstrukce zvyšuje ochranu zadní části čtyřkolky při velkých nárazech. Tyto nárazníky jsou velmi pevné a přitom dostatečně flexibilní, aby při nárazu nepraskly.


DOPLŇKY PRO ČTYŘKOLKY >> OCHRANA PODVOZKU >> KTM

    Až na klínek to nedostaneš nikdy.Dělá se to takhle:vezmeš staré zapalko které tam bylo origo.Z něj vykuháš cívky ať Ti zbyde jen obal.Vezmeš magnet z pincka,nasadíš ho na kužel.nasadíš zapalko z pincka a změříš mezeru od zapalka k dosedací ploše na bloku.Pozor má to osazaní,aby zapalko sedělo,s tím musíš počítat.Po změření zezmeš staré origo zapalko a uřežeš ho na danou délku.Dovnitř uděláš na soustruhu osazení tak aby tam vlezlo zapalko z pincka.Do meziku navaříš 8 matku(zevnitř),aby se dalo přišroubovat na puvodní zavity.Z veku se navaří 6 matice,aby si přišrouboval zapalko z pincka.Nejdřív si přidělej přírubu,nasaď magnet i s vačkou-nedotahovat!Nasadíš zapalko z pincka.Dáš ho tak aby tam šel origo dekl.Jak to budeš mít nachystané,tak nastavíš horní úvrať.Zapalko si přihytíš na 6 matice a nastavíš magnet z vačkou.Tak aby šlo zapalkem hýbat jak na pincku.Jakmile nestavíš dotáhneš magnet a po sléze ten zbytek.Kolíček na klice nepotřebuješ,je tam jen pro polohu origo kotvy.Pokud máš mag
    Hlavně bacha tyhle Jawy mají pól + na kostru.tohle relé neznám.záleží jestli to musí mít baterku nebo ne.Svorka 51 je stálý proud,61 proud přes kllíček,ten poslední kontakt na zapalování je na indukční cívku.Ten drátek který máš v kroužku by mělo být buzení,je to ta kulatá cívka.Pokud je černá,je spálena.Měl by být připojen na to relé,na černý drát bez očka,modrý na stálý proud od baterky a ten černý s očkem na kostru.V zapalku jsou ještě dva hrubší dráty,jeden je na stálý proud a druhý na jeden uhlík.
    peTTR:Ja mam na relatku 51 a M z ty 51 mi to de na 30 na spinacce a na M de ten tvrdej drat co je z civek ve statoru,ten modrej je z uhliku a de na tu druhou 30 co je na spinacce,cernej s ockem z relatka je na kostru,nevim ty to mas naky divoky cely   jo a plus na baterce mi de na kostru,todle nesmis otocit jinak je hned v prdeli,ja bych to taky predelal na zapalko s fichtla a mas to bez problemu  


Copyright © 2007 - 2014 OFFMOTO.COM | Ochrana osobních údajů

    Tristan:       presnte takhle sem to delal s dedou v 15ti, sice sme to na poprve netrefily, tak sme si to znova nahrali stahly, pootocily a motor startuje bez problemu do tet   


Jawa 250/353 Dobíjení+zapalování

    peTTR:Když vidím jak to všechno vypada na těch fotkach neduvěryhodně   měl bych velkou neduvěru ve funkčnosti těch věcí tak bych si ten svazek co ti trčí uzapalka omotal dvakrat kolem ruky a vyškubl z cele motorky. nevím kolik do toho chceš dat ale ja bych ti navrhnul tři varianty bud si nechaš vytočit vložku místo puvidního zapalovaní kde na šrouby co ti drží to puvodní tu upevníš a daš tam zapalko z pincka 0,5 včetně rotoru ktere uchytíš na tu vložku snad mi rozumíš potom si udělaš jen kastl na baterku vypínač pro plus ktere navedš na vynutí zapalka funkce je takova že když budeš chtít nastartovat zapne proud do vynutí šlapneš (mě to chytalo na poprvre) jak to chytne tak vypneš buzení do toho vynutí (jinak to tarokuje) a jedeš jako pan a baterka se nijak nnevybiji a nepetřobuje byt nějak v super stavu. A nebo zvolíš nakladnější investici ale zato bezproblemovou a koupíš zapalovaní VAPE o kterem jsem nevěděl cele tři roky co jsou problemy s elektrikou a hlavně to jede i bez baterky ce


Re: Jawa 250/353 Dobíjení+zapalování

    KUwa nic NEFREZUJ bylo nam 14 když jsme tohle dělali a myslíš že jsme měli frezy a pitchoviny vezmi magnet dej si HU nastav to tak aby to palilo myslím zapalovaní kvuli tomu aby když narazíš magnet tak aby ti vačka rozpojovala kdy ma a palilo ti to rozumíš? pak ho jen nahřeješ narazíš a utahneš dej to pořadny šrub ne blato třeba imbus nic víc nic mín pak si jen doladíš předstih jestli to blbě narazíš tak ho neseřídíš budeš ho muset znova sundat a narazit a nebo budeš muset pootočit celym zapalkem. zapomen na nějake frezy konstrukčni myšlení mysli jako 14 lety a zvladneš to fungovalo to tolik let a bez problemu.EDIT: A ty jsi jako koupil nove???   PETAN: Počitam tak litr   to už jako nejsou věci mezi lidma starší? ja jsem koupil první oranžovou a jawka šla z domu za přední vidly jsem ji odsmykal mladym at si z toho vezmou co chtěj a pak ještě celou dřevěnou bednu přes cely kufr se vším možnym. věřím že z toho budou skladat motorky ještě pro sve děcka pokud to neprohulí v travě jak to dn
    nemam už je to davno protože jsme přešli na vape ale da se to doměřit podle toho zapalka jinak koukam že vyvoj regulatoru a doplnku za tu dobu co nevlastním tyto stroje hodně dopředu   
    Ten rotor bude mít asi načlý vinutí, myslím tím ty posunutý plechy na rotoru. Nejspíš to drhlo o stator.Tento regulátor neznám je na něm nějaký typ? Nebo na svorkách čísla něco jako 61 51 B+
    Mišák ttr600: Jo díky zkusím to tak napojitTristan: A nemáš nějakej plánek nebo rozměry té podložky? Kdybych nerozjel tohle zapalování tak bych to tam asi zkusil dat.Slava XR 400 R: jo kdyby jsi to mohl vyfotit jak to máš bylo by to super.
    Čau tak jsem se k tomu konečně dostal a přichází první problém. Rotory mám asi 3 a ani jeden nejde nerazit na kužel tolik aby ho zajistil klínek. Dávám tam tohle zapalování + rotorhttp://www.offmoto.com/uploads/thumbs/1 ... tor555.jpg Takže co s tím? Dá se to třeba vyfrézovat? Nebo je lepší sehnat zapalování z 21?


Copyright © Dossani milenium group 2000 - 2019
200
14366
cache: 0024:00:00