Jak na věc


zapalování vape na ktm

Re: Jawa 250/353 Dobíjení+zapalování

    Nejnovější ochrana vaší závodní čtyřkolky. Nerozbitné zadní nárazníky XRW Racing jsou vyrobeny z vysoce kvalitního extra silného vysokohustotního polyetylenu. Odolná a přitom lehká konstrukce zvyšuje ochranu zadní části čtyřkolky při velkých nárazech. Tyto nárazníky jsou velmi pevné a přitom dostatečně flexibilní, aby při nárazu nepraskly.


Bezkontakt. zapalování VAPE 12V SIMSON 3026280

    Až na klínek to nedostaneš nikdy.Dělá se to takhle:vezmeš staré zapalko které tam bylo origo.Z něj vykuháš cívky ať Ti zbyde jen obal.Vezmeš magnet z pincka,nasadíš ho na kužel.nasadíš zapalko z pincka a změříš mezeru od zapalka k dosedací ploše na bloku.Pozor má to osazaní,aby zapalko sedělo,s tím musíš počítat.Po změření zezmeš staré origo zapalko a uřežeš ho na danou délku.Dovnitř uděláš na soustruhu osazení tak aby tam vlezlo zapalko z pincka.Do meziku navaříš 8 matku(zevnitř),aby se dalo přišroubovat na puvodní zavity.Z veku se navaří 6 matice,aby si přišrouboval zapalko z pincka.Nejdřív si přidělej přírubu,nasaď magnet i s vačkou-nedotahovat!Nasadíš zapalko z pincka.Dáš ho tak aby tam šel origo dekl.Jak to budeš mít nachystané,tak nastavíš horní úvrať.Zapalko si přihytíš na 6 matice a nastavíš magnet z vačkou.Tak aby šlo zapalkem hýbat jak na pincku.Jakmile nestavíš dotáhneš magnet a po sléze ten zbytek.Kolíček na klice nepotřebuješ,je tam jen pro polohu origo kotvy.Pokud máš mag
    Mišák ttr600: Jo díky zkusím to tak napojitTristan: A nemáš nějakej plánek nebo rozměry té podložky? Kdybych nerozjel tohle zapalování tak bych to tam asi zkusil dat.Slava XR 400 R: jo kdyby jsi to mohl vyfotit jak to máš bylo by to super.
    Tristan:OK zkusím to tak jak říkáš. Ne nic jsem nekupoval tohle je jen ilustrační obrázek    Jinak, jo vím jak to nastavit aby to pálilo v dobrou dobu    . Diky


Jawa 250/353 Dobíjení+zapalování

    KUwa nic NEFREZUJ bylo nam 14 když jsme tohle dělali a myslíš že jsme měli frezy a pitchoviny vezmi magnet dej si HU nastav to tak aby to palilo myslím zapalovaní kvuli tomu aby když narazíš magnet tak aby ti vačka rozpojovala kdy ma a palilo ti to rozumíš? pak ho jen nahřeješ narazíš a utahneš dej to pořadny šrub ne blato třeba imbus nic víc nic mín pak si jen doladíš předstih jestli to blbě narazíš tak ho neseřídíš budeš ho muset znova sundat a narazit a nebo budeš muset pootočit celym zapalkem. zapomen na nějake frezy konstrukčni myšlení mysli jako 14 lety a zvladneš to fungovalo to tolik let a bez problemu.EDIT: A ty jsi jako koupil nove???   PETAN: Počitam tak litr   to už jako nejsou věci mezi lidma starší? ja jsem koupil první oranžovou a jawka šla z domu za přední vidly jsem ji odsmykal mladym at si z toho vezmou co chtěj a pak ještě celou dřevěnou bednu přes cely kufr se vším možnym. věřím že z toho budou skladat motorky ještě pro sve děcka pokud to neprohulí v travě jak to dn
    Čau tak jsem se k tomu konečně dostal a přichází první problém. Rotory mám asi 3 a ani jeden nejde nerazit na kužel tolik aby ho zajistil klínek. Dávám tam tohle zapalování + rotorhttp://www.offmoto.com/uploads/thumbs/1 ... tor555.jpg Takže co s tím? Dá se to třeba vyfrézovat? Nebo je lepší sehnat zapalování z 21?
    Nejlepší způsob, jak ochránit spodní část vaší sportovní / závodní čtyřkolky. Tato robustní ochrana citlivých částí podvozku je v nabídce pro všechny nejpopulárnější modely sportovních čtyřkolek. Kompaktní nerozbitné PHD kryty podvozku od firmy XRW jsou vyrobeny z vysoce kvalitního PHD polyetylénu tloušťky 8 mm, a proto jsou o cca 40% lehčí než kryty hliníkové. Odolná a lehká konstrukce zvyšuje ochranu čtyřkolky a přitom ji jen minimálně zatěžuje.


DOPLŇKY PRO ČTYŘKOLKY >> OCHRANA PODVOZKU >> KTM

    Hlavně bacha tyhle Jawy mají pól + na kostru.tohle relé neznám.záleží jestli to musí mít baterku nebo ne.Svorka 51 je stálý proud,61 proud přes kllíček,ten poslední kontakt na zapalování je na indukční cívku.Ten drátek který máš v kroužku by mělo být buzení,je to ta kulatá cívka.Pokud je černá,je spálena.Měl by být připojen na to relé,na černý drát bez očka,modrý na stálý proud od baterky a ten černý s očkem na kostru.V zapalku jsou ještě dva hrubší dráty,jeden je na stálý proud a druhý na jeden uhlík.
    Ten rotor bude mít asi načlý vinutí, myslím tím ty posunutý plechy na rotoru. Nejspíš to drhlo o stator.Tento regulátor neznám je na něm nějaký typ? Nebo na svorkách čísla něco jako 61 51 B+
    nemam už je to davno protože jsme přešli na vape ale da se to doměřit podle toho zapalka jinak koukam že vyvoj regulatoru a doplnku za tu dobu co nevlastním tyto stroje hodně dopředu   
    Nejnovější ochrana vaší závodní čtyřkolky. Nerozbitné kryty zadního brzdového kotouče XRW Racing jsou vyrobeny z vysoce kvalitního 12 mm silného vysokohustotního polyetylenu. Odolná a přitom lehká konstrukce zvyšuje ochranu zadní části čtyřkolky při velkých nárazech. Tyto kryty jsou velmi pevné a přitom dostatečně flexibilní, aby při nárazu nepraskly.


Copyright © 2007 - 2014 OFFMOTO.COM | Ochrana osobních údajů

    peTTR:Ja mam na relatku 51 a M z ty 51 mi to de na 30 na spinacce a na M de ten tvrdej drat co je z civek ve statoru,ten modrej je z uhliku a de na tu druhou 30 co je na spinacce,cernej s ockem z relatka je na kostru,nevim ty to mas naky divoky cely   jo a plus na baterce mi de na kostru,todle nesmis otocit jinak je hned v prdeli,ja bych to taky predelal na zapalko s fichtla a mas to bez problemu  
    Tristan:       presnte takhle sem to delal s dedou v 15ti, sice sme to na poprve netrefily, tak sme si to znova nahrali stahly, pootocily a motor startuje bez problemu do tet   
    Čau, vím že tady není žádnej jawa club ale do terénu to je    Dnes jsme dovezli takovou trošku zpaštěnou jawu "cross" . Ten jak jsme to od něj brali říkal že to nedobíjelo a snažil se to opravit    Eletrika otrhaná ze zápalka z regulátoru, polámany uhlíky atd. Potřeboval bych poradit jak to všechno napojit. Nikdy jsem velkou jawu v rukách neměl.   Jediny co vím že je + na kostru. 1. je vývod z toho kulatyho ovinutyho (nevím jak to popsat   )


Copyright © Dossani milenium group 2000 - 2020
cache: 0000:00:00