Jak na věc


zábranská - herečka

lepší koordinace pohybu a držení těla

    Cílem této hodiny je zapojit koordinaci těla a schopnost udržet rovnováhu při každé pozici cvičení. Posílení svalů středu těla – břícho, záda, hýždě. BOSU Cardio = dynamická část – sestava na Bosu spojená s prvky posilování.
    Tyto hodiny vedou k  rozvíjení koordinace, síly, rovnováhy, flexibility a dýchání. Propracovávají se zde zádové, břišní a hýžďové svalstvo, svaly jako základ správného držení těla. Účelem je posílení centra – jádra těla tzv. “Gürtel”, nebo “Power house”. Celkově vypracovává dlouhé, štíhlé svaly. S důrazem na správné dýchání okysličuje svaly a podporuje cirkulaci krve. Pilates nevyčerpává, spíše dodává energii. Metoda Pilates nepoužívá nespočetná opakování až do únavy svalů, naopak vytváří podpůrný systém pomocí pozvolného vypracování jednotlivých svalových skupin s cílem dosažení harmonického celku.
    FLOWIN ® je speciální deska s klouzajícími podložkami pod ruce a nohy, které vytváří odpor podle toho, jak je na ně vytvářen tlak. Materiál podložek vytváří odpor pohybu podle tlaku, který na podložku vyvinete, takže náročnost cviku si můžete uzpůsobit podle Vaší fyzické kondice.


úleva od stresu, zklidnění, protažení těla

    pestrá posilovací lekce. na zahřátí jednoduchá choreografie, následovaná posilovacími bloky pro jednotlivé tělesné partie, včetně hlubokého stabilizačního systému. využíváme činky, gumy, overbally, bosu a váhu vlastního těla.
    Jedná se o funkční trenink určený k posílení celého těla.Toto cvičení bylo vyvinuto pro desetibojaře, kteří potřebují ke svým výkonům mít posílené celé tělo. Cvičení vychází z přirozeného pohybu těla a plynulého provedení bez doskoků a je tak šetrné k Vašim kloubům
    BOSU ® je moderní a oblíbený systém cvičení určený pro komplexní posílení svalů celého těla, zpevnění šlach a vazů. Cvičení vám zajistí lepší koordinaci pohybu a držení těla. Core je pomalé cvičení zaměřené na posílení centra těla – „core“, což jsou hluboké břišní a zádové svaly, svaly pánevního dna a bránice. V této lekci posílíte a vytvarujete i problémové partie jako hýždě, stehna a paže, protože dochází k zapojení i velkých povrchových svalů . Hodina je bez choreografie.
    tae-bo intro je určeno pro začátečníky , jedná se o hodinu, kde se učí údery a kopy + jejich kombinace. Klient získá sílu a i vytrvalost , dále trenuje kardiovaskulární systém.


Dita Zábranská Životopis, Wikipedie 2018, Osobnosti 1984

    Dynamické cvičení založené na kopech a úderech. Zvýšení fyzické kondice, intenzivní formování těla.Chcete se vybít a současně si zlepšit fyzickou kondici? Přijďte právě na tuto hodinu!
    před měsícem jsem si koupila pro fenu belgického grifonka botičky TOMMI shoes. Na přední packy má č.3 a na zadní č.2. Nemohu jinak, než Vám zaslat pochvalu. Botičky jsou perfektně vypracované, stabilní, prostorné, krásně sedí, výborně se obouvají a psík po chvíli běhá, jako by byl bos. Po zkušenostech s různými značkami jsem z Vašich botiček nadšená.
    Na kurzu pro těhotné se snažíme příjemně protáhnout tělo těhotné maminky + lehce posílit ochablé svaly.  ke cvičení využíváme overbally, bosu, gumičky, bandy, velké balony a magic circly. Pokud není těhotenství rizikové, cvičení v tomto období vřele doporučuji i ke zlepšení psychiky těhotné, a tím ke spokojenému vývoji miminky.


Životopis na Wikipedia, Wiki, Věk, Narozeniny

    Cvičení jogy je tím nejlepším způsobem, jak nabýt tělo energií pomocí uvolnění napětí ve svalech, vylepšení krevního oběhu a odtoku lymfy. Dýchání zhluboka spojené s protahováním zvyšuje obsah kyslíku v krvi, čímž osvěžuje všechny buňky v těle a dodává Vám více energie. Pokud je stres usazen hluboko ve svalech, mohou všechny nepříjemně působící pohyby vést ke zranění. Joga díky svému citlivému přístupu postupně uvolní stres z těla. Stres může způsobit ztuhlost vazů a kloubů. Úklony vpřed, vzad i stranou napomohou ohebnosti těla a pohybu energie v něm. Přetáčení uvolňuje toxiny z orgánů a obrácené pozice zklidňují nervový systém.  Jogová cvičení také zvlhčují klouby a tepny a posilují svaly i s přibývajícím věkem.
    BOSU ® je moderní a oblíbený systém cvičení určený pro komplexní posílení svalů celého těla, zpevnění šlach a vazů. Cvičení vám zajistí lepší koordinaci pohybu a držení těla. Core je pomalé cvičení zaměřené na posílení centra těla – „core“, což jsou hluboké břišní a zádové svaly, svaly pánevního dna a bránice. V této lekci posílíte a vytvarujete i problémové partie jako hýždě, stehna a paže, protože dochází k zapojení i velkých povrchových svalů . Hodina je bez choreografie.
    Tato metoda kombinuje sled přesně cvičených sérií ásan s dynamickým přecházením mezi jednotlivými pozicemi, a používá specifický rytmický způsob dýchání. Dochází k velkému tělesnému zahřátí a pocení, které vyplavují nečistoty z těla, a působí tak i hloubkově na lidskou psychiku.

Copyright © Dossani milenium group 2000 - 2019
200
12650
cache: 0024:00:00