Jak na věc


správa služeb hlavního města prahy - zřizovatel

Správa domů městských i soukromých

    Zdarma zajišťujeme pro naše klienty havarijní dispečink. Pracovníci havarijního dispečinku přijímají požadavky na havarijní zásahy 24 hodin denně zejména mimo naši pracovní dobu, ve dnech pracovního klidu a volna a o svátcích. Po nahlášení havarijního stavu zajistí zamezení vzniku dalších škod, případně nouzový provoz potřebných rozvodů (studené vody, rozvodů tepla a podob.). Výjezd havarijní služby je garantován nejpozději do 2 hodin od nahlášení závady.
    Správa nemovitostí Hradec Králové, příspěvková organizace zajišťuje komplexní správu domů a jiných nemovitostí v oblasti technické, ekonomické a právní. Veškerá činnost je prováděna na základě uzavřených smluvních vztahů.
     Správa bytůsídlí V Malé Doubravce 30. Pobočka je velice dobře dostupná pravidelnými linkami MHD: č. 13, 16, 28, 29 a 30. V její blízkosti je místo i pro bezproblémové parkování vozidel. V současné době spravujeme více než 5 500 bytů pro téměř 170 společenství vlastníků.
     Zástupci výborů společenství vlastníků v naší správě mají možnost bezplatně využívat nástroj Web Building manager. Jedná se o internetovou aplikaci, která jim umožňuje rychlý, komfortní a bezpečný přístup přes zabezpečené webové rozhraní ke svým datům - sestavám připravených námi používaným informačním systémem Building manager (včetně tisků):


Docházka referenta/technika do nemovitosti

    Konkrétně se jedná o vymáhání pohledávek, vypracovávání prohlášení vlastníka a jeho změn, sledování pohybu pohledávek za pronájmy bytových a nebytových prostor, vedení přehledu vymáhání pohledávek a analyzování způsobů jejich řešení, zastupování subjektů v řízeních před soudy a jinými orgány a dalšími institucemi.
    Nabízíme komplexní služby v oboru správy nemovitostí, zastupování vlastníků a ochranu jejich zájmů. V rozsahu daném Příkazní smlouvou přebíráme závazky a povinnosti vlastníků nemovitostí vyplývající z platné legislativy.


On-line přistup k vybraným datům SVJ

    V oblasti technicko-ekonomické se jedná především o zajišťování oprav a údržby včetně havárií, provádění pravidelných revizí, kontrol a zkoušek technických zařízení a následné odstraňování zjištěných závad, zajišťování povinnosti vyplývající z předpisů BOZP a PO, provádění kontrol nad realizovanými pracemi, předávání a přejímání bytů, nebytových prostor, příp. nemovitostí, provádění místních šetření za účelem zjištění skutečného stavu, provádění výběrových řízení na opravy a údržbu, zpracování návrhu a případné uzavírání smluv o dílo, vedení pasportizace majetku a ostatní technické dokumentace, zajišťování služeb spojených s užíváním bytů a nebytových prostor, včetně jejich vyúčtování konečným spotřebitelům (nájemcům, vlastníkům), zajišťování předpisů nájemného a zálohových plateb, spojených s užíváním jednotek včetně provádění jejich aktualizace a případných změn, zpracování návrhů a uzavírání nájemních, podnájemních a jiných smluv, vyhotovování upomínek a sledování plateb nájemného a
    V oblasti právních služeb se jedná o zajišťování zastupování vlastníků domů v soudních jednáních, poskytování právního poradenství a pomoci v souladu s platnou legislativou.

Copyright © Dossani milenium group 2000 - 2019
200
10685
cache: 0024:00:00