Jak na věc


repase baterií do aku nářadí

Mercedes Benz CLS 2007 – bixenony

    Co to pro vás znamená? V případě, že vaše staré lampy nejsou zničené, poškrábané nebo znehodnocené, dostanete za vaše staré světlomety, nové, námi zrepasováné lampy. Rádi vám taktéž dodáme, nové nebo repasované čočky, po dohodě také nové výbojky. Urychlíme renovaci vašich světlometů a směle můžete vaše vozidlo stále využívat. K renovaci světlometů používáme profesionální prostředky společnosti 3M. U 95 % světlometů provádíme renovaci během 1 pracovního dne.
    Hranice se v okolí bodu zlomu mírně vybarvila do modra. Tato změna je způsobena jinou tloušťkou materiálu na reflektoru a tím i jiným odrazem světla. V zásadě to nemá na nic vliv. Dále jsou patrné změny v homogenitě světla ve spodní části. Jedná se o tu část světelného svazku, které osvětluje vozovku přímo před autem. Bystřejší řidiči by tuto změnu na bílé zasněžené silnici mohli zaznamenat, v běžném provozu je tato změna nepostřehnutelná.Co se světelného výkonu týče, celkový výkon modulu oproti novému originálnímu světlometu nárust o 17%. Rozložení světla je však podobné originálu.
    V poslední době, jsem velmi často tázán na postupy prací při repase oken. Rád bych Vám tedy jednoduchou formou popsal z jakých prací se repase oken skládá a co můžete od této repase očekávat.
    Jelikož nabízíme jen tu nejvyšší kvalitu, rozhodli jsme se udělat tento test, kde si názorně ukážeme, že není repasovaný světlomet jako repasovaný světlomet.


malíř pokojů,repase oken a dveří

    Opálení staré barvy, broušení, truhlářské a zámečnické opravy, napuštění, 2xzákladní alkydový nátěr, 2x vrchní nátěr. Dvojbarevné provedení dle půvadního stavu. Vyčištění původních oliv.


Repasované turbo Praha - Výměny turbodmychadel s plnou zárukou.

        Dovolil bych si začít citátem pana kolegy Mochana, který se zabývá těsněním do oken.Tento citát jsem nalezl na jeho webových stránkách:"Několik rad ze čtrnáctileté praxe: Nepodléhejte sladkým slibům, které dávají výrobci nových oken pouze s dvojsklem. Toto řešení je vhodné do teplých krajin. Všechna okna se v zimním období rosí a z toho pak vznikají plísně. Sám mám špaletová okna z roku 1920, která jsem repasoval, do jednoho křídla jsem dal dvojsklo, takže mám jedna křídla s dvěmi skly a další křídlo s původním, jedním, sklem. V kombinaci se silikonovým těsněním tak vzniklo okno s vlastnostmi mnohem lepšími, než jsou vlastnosti nových, módních, oken."Pokud i vy máte na výběr, tedy nejste vázáni památkářskými pravidly o původním rázu celkovém vzhledu fasády, pečlivě zvažujte a porovnejte celkové náklady na repasi oken spolu s možností výměny těchto oken. Mé osobní zkušenosti jsou takové, že jednoznačně vítězí první možnost, tedy komplexní repase. Je potřeba, aby jste si uvědomili a
    Na trhu je mnoho firem, které nabízejí repasování světlometů. V zásadě se jedná o rozložení světlometu, demontáž reflektorů a jejich opětovné pokovení. Samotné pokovení, kdy dochází k napařování hliníku ve vakuu, není nikterak složitý proces. Klíč k úspěchu je v přípravě povrchu a v uzavírací vrstvě.
    Vždy je však nutné stanovit závadu. Ne vždy se jedná o poruchu přímo na turbodmychadle. Může se jednat o poruchu regulace turbodmychadla (některé vozy mají tuto regulaci umístěnou mimo turbo).
    Hranice opět modrá kvůli jiné tloušťce vrstvy materiálu. Výrazně jiná tloušťka pokovení zcela změnila rozložení světla – v oblasti bodu zlomu se vytvořil hotspot, kde je možno naměřit až o 2 700lx více, než u originálu. Ve spodní části navíc už výrazné zhoršení homogenity světla. Krajní body hodně podobné originálu.
    Teplota uvnitř světlometu dosahuje až 180°C. Oba repasované světlomety jsme podrobili 14 denní teplotní zkoušce – celkem 336 hodinám nepřetržitého svícení. A výsledek?


Repasovaná turbodmychadla - nová turbodmychadla.

    Pro test jsme použili světlomety Mercedes Benz, jejichž výrobcem je Hella. K testu jsme použili úplně nový světlomet, který nám poslouží jako referenční vzorek. Dále pak starší – stejný, avšak kompletně zrepasovaný světlomet, kde bylo provedeno leštění krycího plexiskla a repas reflektoru světelného modulu (hojně nesprávně označovaného jako čočka). Starší světlomety jsme použili dva, modul každého z nich byl zrepasován (opětovně pokoven) jinou technologií.
    V zásadě se nic nezměnilo. Rozložení světla stejné, homogenita stejná, hodnoty téměř stejné. (je třeba počítat s tolerancí měřícího přístroje). Po rozebrání světlometu a kontrole reflektoru nebylo zjištěno žádné poškození. V řeči čísel poklesla svítivost modulu za 336 hodin o 2 %.
    Tady se změnilo opravdu hodně! Hranice v okolí bodu zlomu změnila barvu z modré na žlutou. Hotspot, který vykazoval o 2 700lx vyšší svítivost než originál po testu vykazuje cca o 900lx nižší svítivost než originál. To je ztráta 3 600lx za 336 hodin svícení! Navíc se pod hlavním svazkem vytvořil defekt modré barvy, který zajisté pocítí na silnici každý. Krajní hodnoty zůstaly plus-mínus stejné. To značí jediné – pokovení nad výbojkou reagovalo vlivem velké teploty a došlo ke změně struktury. Tento modul ztratil za 336 hodin svícení 58% výkonu!

Copyright © Dossani milenium group 2000 - 2020
cache: 0000:00:00