Jak na věc


renault scenic imobilizér odpojit

Které vybrané značky automobilů jsou podle Vás nejspolehlivější?

    Ahojky. Mám dotaz. Slyšela jsem že u renaultu twingo se nesmí vytahovat baterka, že by to pak muselo na počítač atd. Je to pravda nebo kec. Děkuju Martina
    Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóruNemůžete odpovídat v tomto fóruNemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóruNemůžete mazat své příspěvky v tomto fóruNemůžete přikládat soubory v tomto fóru
    Benzín v nádrži asi máš, předpokládám ? Ono taky bys ho tam klidně mít nemusela .... pokud parkuješ na ulici, hodně často se stane, že zloději prorazí zespoda nádrž a odčerpaj všechen benzín. Poslední dobou se to rozmohlo ještě víc, říkali to ve zprávách.
    Btw. bych netipoval teda že auto z roku 1995 má ještě karburátor ... už okolo roku 1980 dával Renault jednobodové mechanicé vstřikování K-Jetronic (např. u 2.7 v6 motorů Renault 30 TX).
    No já ji právě dneska odpojila protože jsem ji vymlátila snahou nastartovat a dala ji nabít.A až teprvé potom mi bylo řečeno že se to nesmí. A měla bych ještě jeden dotaz. Auto mi nechce nasát benzín.4erpadlo je v pořádku. Co by to mohlo způsobit?


Generátor 4místného kódu imobilizéru

    Zobrazit příspěvky za předchozí: Všechny příspěvky1 den7 dní2 týdny1 měsíc3 měsíce6 měsíců1 rok Seřadit podle AutorČas odesláníPředmět VzestupněSestupně
    No taky mě to nejdřív zarazilo,ale opravdu to karburátor má. Dozvěděla jsem se že je můj šemík jeden z posledních přechodných prototipů. Nicméně,karboš je vyčištěnej,namontovanej zpět,ale furt je to stejný. Do karburátoru benzín jde,dál už nee. Začínám věřit,že mi tuhle paseku dělá imobilizer. Takže další dotaz Jak zjistim kod a odpojim imobilizer aniž bych musela navštívit ty žoldáky?
    HWServis nenese odpovědnost za obsah diskusních příspěvků čtenářů. Vyhrazuje právo mazat či zkracovat texty naplňující skutkovou podstatu trestného činu hanobení rasy, národa a přesvedčení, či příspěvky obsahující vulgární výrazy a urážky.


Startování motoru Scenic 1,9 DTi

    PROSÍM O RADU TED KDYŽ SE OCHLADILO TAK NENASTARTUJI I KDYŽ MOTOR TOČÍ PĚKNĚ,MUSÍM STARTOVAT PŘES KABELY OD DRUHÉHO VOZU,ŽHAVIČKY JSOU NOVÉ,BATERKA MÁ 12,3V A PŘI STARTU KLESNE NAPĚTÍ NA NÍ CCA OKOLO 10V A JAKO BY TO NEPUSTILO NAFTU .ŽÁDNÝ DÝMEK A ANI ŠKYTNUTÍ MOTORU.ŽE BY AKB?NEBO CO BY O MOHLO JEŠTĚ BÝT PŘÍVODY NA ŽHAVIČKY JSEM ZKOUŠEL PŘES ŽÁROVKOVOU ZKOUŠEČKU A JDE TAM PROUD KDYŽ SE TO VŽDY ROSVÍTÍ
    Zobrazit příspěvky za předchozí: Všechny příspěvky1 den7 dní2 týdny1 měsíc3 měsíce6 měsíců1 rok Seřadit podle AutorČas odesláníPředmět VzestupněSestupně
    Nevím, jaký typ karburátoru tam máš, pokud je to nějaký elektronicky řízený, pak možná (?) by mohl i imobilizér způsobovat ten problém. Nicméně jako první zkus asi zjistit, zda není zaseknutý jehlový ventil v plovákové komoře. Co myslíš tím, že do karburátoru benzín jde ? Je benzín v plovákové komoře ?
    Nevím, jak je to u Twinga, ale co vím, tak u Renaultů Scenic se např. stávalo, že při dlouhodobě vybité baterii se zablokoval imobilizér (při samotném odpojení a připojení zdravé baterie to prý nedělalo). Další věc je, že po odpojení / připojení baterie bude originál autorádio vyžadovat zadání kódu. Na to tady máme v diskuzi Romanovo téma http://cs.renault-club.cz...4?select=3594#message3594


Opravy startovacích karet Renault Laguna II, Mégane, Espace, Scénic a další

    no naštěstí jsem v zapadlí vesnici,tady se to ještě nerozmohlo.Co se týče tý baterky,tak prý po odpojení se rozháže v autě celej pc a pak se při zapojení musí načíst přes pc. Tak jsem koukala jak balík.
    Osazen nový akumulátor, Vogon stále nestartuje, připojená diagnostika nic - chyby 0.000, proveden zběžný úklid interiéru a prošmejděny 1000 a 1 zásuvka. Kontrola přívodu nafty... výsledek "asi O.K." Nafoukání kol.
    Jinak pokud by si člověk nebyl jistej, jestli odpojením / připojením akumulátoru se něco nestane, tak může připojit třeba přes startovací kabely současně po dobu výměny dva akumulátory.
    Co se týče sání, benzín mě už taky napadl,jestli se třeba jen nesekl plovák a nejsem na suchu, takže jsem včera nalila 5 litrů a nic. Dedukuju to podle toho,že jak svíčky,tak vejfuk jsou absolutně suchý.Ani malinkej kouř to nedá. A teď jsem rozebrala karburátor,tak ho zkusim vyčistit. Zdá se mi,že benzín jde do karburátoru a dál už nee.
    Nová baterie do klíče, klíč bliká, nefunguje centrál, Vogon stále nestartuje... po internetovém samostudiu a dvou kávách... lezu zpět k Vogonovi kontroluji pojistkovou skříňku, měním spálenou pojistku. Vogon hrčí - hurá.


Copyright © Dossani milenium group 2000 - 2019
200
12020
cache: 0024:00:00