Jak na věc


puntanela ladislav vavra

Nové tři projekty - AL Pergoly, Labela a U Balona (07.12.2017)

    Aktuální letáky Puntanela k prohlédnutí online. Sledujte na NajdiSlevu.cz akční letáky Puntanela a ušetřete svoje peníze a čas při nakupování. Pro upozornění na nový Puntanela leták se zaregistrujte ZDE.
    Update 2: Volala mi paní vedoucí z Puntanely (Renata Železná), říkal jsem si že se chce třeba domluvit, ale evidentně ji spokojený zákazník opravdu nezajímá a chtěla jen opravit datum opravy, které mi sdělila.
    Prozatimní shrnutí: kočárek je Å¡mejd, který má prokazatelné, opakované a reklamované vady. Puntanele v zastoupení paní vedoucí z brněnské prodejny se k problému neumí postavit čelem a udělat to, co jim ukládá zákon. Vedení Puntanely (provozovatel Modulshop Zličín spol. s r.o. IČ: 26723689 DIČ: CZ 26723689) se zatím k problému nevyjádřilo – paní vedoucí (Renata Železná) to nejspíš tutlá doma na Moravě. Pan Tomáš Pejsar, z oddělení péče o zákazníky zatím neodpověděl.


3 komentáře for "Šmejdy: Kočárky Patron Bohemia i prodejna Puntanela, nekupovat a vyhnout se"

    Nechápu, co pán reklamuje,tyto závady jsou u kočárků této cenové kategorie naprosto běžné a navíc větÅ¡inou způsobené nesprávnou manipulací (což zákazník také často sám přizná).Mluvím z vlastní zkuÅ¡enosti,již řadu let prodávám použité kočárky.
    Update 3: Při návÅ¡těvě manželky v prodejně s právničkou, ji dobře informované prodavačky odmítli dát kontakt na někoho odpovědného kdo to může, kromě paní vedoucí, která tam nebyla, řeÅ¡it. Prý to řešíme emailem a telefonicky tak to s námi nesmí řeÅ¡it ony. Podle jejich vyjádření to vypadá, že paní vedoucí z Puntanely dělá ublíženou. Ona je přece ta, která se to snaží vyřeÅ¡it. Dále se manželka dozvěděla, že to jednou řeší ona, jednou manžel … na to už musela regovat právnička s tím, že jim přeci do toho nic není – chování opravdu na úrovni. Je vidět, že komunismus v chování paní vedoucí se přesouvá i na podřízené. Kde jsem to jen slyÅ¡el náš zákazník náš pán? Asi v nějaké pohádce. A dozvěděli jsem se opakovaně další výmluvu: zboží bylo v komisi. Tak nějak nechápu proč celou dobu řeÅ¡ili reklamace Å¡mejdu od Patronu v Puntanele a proč máme paragon právě od Puntanely.


Nová várka projektů je zde - Steelage, Květinářství Kristinka, Marbol a další (01.03.2018)

    Pěkné, jen netuším, kde jste byl na tom pojmenování, že komunismus v chování paní vedouci…“, vždyÅ¥ příteli, ruku na srdce, ona dělá jen to, co ji dneÅ¡ní zákony, děravé jako řeÅ¡eto, umožňují a to jeÅ¡tě buďte rád, že se na vás vztahuje občanský zákoník a nejste firma. Pravdou také je, že za doby, kterou jste tak pěkně poplival, byste asi jen sotva řeÅ¡il tak četné reklamace kde čeho, co jste si pořídil. Ve světě, kde business je vždy až na prvním místě, nelze ostatně nic jiného očekávat. Cílem totiž není vaÅ¡e spokojenost, ale právě jejich zisk, tak se nedivte. Zákazník – náš pán platilo možná někdy za první republliky, nebo v dobách rozkvětu, ale jinak opravdu neregistruji, že by to někdy později začalo opět v naÅ¡ich krajích platit. Jinak se domnívám, že nárok na vrácení peněz, skutečně máte až po třetí totožné reklamaci. To vÅ¡ak neznamená, že by poctivý obchodník na to
    Update: můj postup je podle ČOI naprosto legitimní, při opakovaných závadách mi musí prodejce (PUNTANELA) vrátit při odstoupení od smlouvy peníze, bez ohledu na jejich vztahy s výrobcem.
    Asi je to od kusu, my měli Patrona 3 roky a vydržel neuvěřitelné. Po dvou letech jsme si domluvili na prodejně – výrobně jeho renovaci, protože jsme mu dávali dost zabrat a nebyl problém, vÅ¡e zdarma. Takže já za Patrona jsem spokojená.

Copyright © Dossani milenium group 2000 - 2020
cache: 0000:00:00