Jak na věc


přestavba valníku na nosič kontejnerů cena

Víte kolik můžete ušetřit? Zkuste LPG kalkulátor

    Pomůžeme Vám. Naše firma zajištuje veškeré stavební, projekční a řemeslné práce, které budete potřebovat při rekonstrukci bytu, rodinného domu. V oboru pracujeme již několik let. Za tu dobu jsme získaly mnoho spokojených zákazníků, ale také spousty zkušeností při přestavbách a úpravách interierů. Zákazník se stává naším partnerem při tvorbě jakéhokoliv záměru, ať už se jedná o drobné stavební úpravy nebo o komplexnější a náročnější rekonstrukce stavebních objektů. Poradíme Vám s návrhem, výběrem vhodných materialů a řešením celé přestavby. Zajistíme také zpracování projektu a grafických návrhů. Při práci dbáme na každý detail a odcházime vždy až po kompletně vykonané práci. Našemu zákazníkovi nabízíme volnou ruku při výběru jakéhokoliv materiálu. Vzhledem k odlišnostem každého individuálního projektu tady neuvádíme tabulkové ceny uvedených prací. Cena se odvádí od požadavku každého zákazníka a náročnosti na provedení rekonstrukce. Kontaktujte nás a přesvědčte se sami, že rekonstrukce n
    V roce 1881 byl Žižkov povýšen na město. Na přelomu století měl už Žižkov téměř 60 000 obyvatel a stal se tak třetím největším městem v Čechách. V roce 1922 se stal Žižkov součástí velké Prahy a v roce 1930 hustota osídlení dosáhla rekordního čísla – 900 obyvatel na jeden hektar. Ve čtvrti se nacházely čtyřpodlažní pavlačové domy technicky i morálně zastaralé, které doplňovaly honosné domy podnikatelů. V sedmdesátých letech dvacátého století začalo vedení Prahy uvažovat o radikální přestavbě celého Žižkova. Cílem bylo na místě starých nevyhovujících domů do konce roku 1980 postavit nové domy odpovídající svým vybavením tehdejším moderním standardům. Staré činžovní pavlačové domy byly strženy a nahradily je nové domy z panelů. Několik tisíc lidí bylo přestěhováno do nových bytů v jiných čtvrtích, například na sídliště Jižní Město.


Výměna částí bytů

    Přestože přestavba na pohon E85 je výrazně jednodušší a levnější cestou, je toto hledisko dle našeho úsudku krátkozraké. Již v horizontu jednoho roku provozu se projevují záporné vlivy tohoto paliva na životnost motoru a celé palivové soustavy, což je však u přestavby vozidel na LPG zcela vyloučeno, neboť je původní palivová soustava oddělena od soustavy LPG.
    Jestliže jsme tedy zvolili jako alternativní palivo LPG, vznikla logicky otázka, od jakého výrobce použít homologovaný systém. Nejen z patriotismu padla volba na českého výrobce systému Magic. Po důkladném seznámení a proškolení se napříč homolovanými LPG systémy jsme provedli průzkum spolehlivosti a hlavně funkčnosti déle etablovaných značek na trhu s pohonnými systémy LPG. Výsledkem však bylo pouze nenaplněné očekávání z provozních dat, možností elektronického nastavení a také zástavbových možností „premiových“ systémů. 


Proč si dát zabudovat plynové zařízení do auta?

    Když se zákazník rozhodne pro plyn do auta, je pro nás velice důležitá i estetičnost zástavby, kterou jsme schopni dosáhnout zejména tím, že disponujeme servisními daty a dlouholetými zkušenostmi s technickým provedením značek automobilů, na které se primárně soustředí naše pozornost. Toto se týká hlavně originální elektrické instalace v motorovém prostoru, kdy vyhledáme nejvhodnější místo pro napojení. Místo, které vyhovuje z pohledu možného následného poškození prodřením či oxidací. Toto napojení provádíme pomocí samoletovacích vodotěsných spojek, které jsou zárukou téměř ideálního spoje elektrického kabelu bez použití dalších činidel. 
    V roce 2010 jsme rozšířili naše portfolio poskytovaných služeb o LPG přestavby. Neustále rostoucí ceny benzínu nás motivovaly k zamyšlení, jak zlevnit provoz vysokoobjemových vozů, jejichž majitelé jsou našimi nejčastějšími zákazníky. Přestavba auta na plyn – LPG se z pohledu efektivity a spolehlivosti provozu jeví jako jasně nejlepší volba.
    Cena konečného provedení se může lišit pouze v případě montáže nadstandardních prvků, jako je např. systém emulace tlaku paliva (Volvo, GM . ..) nebo palivová nádrž s vyšším objemem, a to vždy po dohodě se zákazníkem.
    Posledním a zřejmě zásadním pohledem je rovněž i ekonomika provozu, kde na plné čáře vítězí LPG, jelikož ceny obou zde srovnávaných paliv jsou diametrálně odlišné, přičemž lze konstatovat, že prodejní ceny LPG se dlouhou dobu pohybují na cca 50 % cen benzinu, zatím co cena Ethanolu této hladiny není schopna vzhledem k výrobním nákladům dosáhnout.


CENÍK PŘESTAVBY LPG (SYSTÉM LPG MAGIC G4)

    Rozhodli jsme se tedy pro ekonomicky výhodnější, zástavbově rozmanitější, ale hlavně softwarově adaptabilnější český systém Magic, který reaguje na technické připomínky svých montážních středisek a je schopen poskytnout plnou technickou podporu v rychlosti a podmínkách, které nejsou ostatní zahraniční výrobci schopni dosáhnout.
    Materiály jsou základní a potlačené, stejně jako barevnost. Bílá výmalba a keramické obklady, černé lesklé lamino a černá matná kompaktní pracovní deska v kuchyni i v koupelně. V celém bytě je mimo koupelny a WC položena podlaha z broušených lakovaných dřevoštěpkových desek. Základní materiály i barevnost odpovídají utilitárnosti panelového domu, ale zachovávají si přírodní charakter a velkorysost povrchu i rozměrů.


Kontaktní / objednávkový formulář

    V roce 1870 byly v Praze zbourány městské hradby a na Žižkově započal čilý stavební ruch (stejně jako v Libni či Karlíně). Začaly se zde ve velkém stavět byty pro dělníky, kteří do Prahy přicházeli za průmyslem. Spisovatel Vladimír Neff ve druhé reportáži hovoří právě o době, kdy začal Žižkov vznikat. Uvažovalo se o dvou koncepcích, jak by čtvrť měla vypadat. Jednu koncepci vytvořil jeho dědeček Jan Neff, který chtěl udělat z Žižkova krásné město, převážila však představa stavitele Karla Hartiga, prvního žižkovského starosty. Ten podle Neffa prosazoval myšlenku Žižkova jako chudinské předměstské čtvrti s levnými byty. Dle něj totiž „divoká kopčitost“ terénu neumožňovala pravidelnou a pěknou architektonickou koncepci.
    Tyto a mnohé další problémy systém pohonu na LPG nemá, poněvadž nejen palivový, ale i elektronický systém motoru zůstává zachován a samostatná řídící jednotka systému LPG pouze využívá sebraných dat původní elektroniky k řízení správného chodu motoru.
    Dalším problematickým bodem pohonu na E85 je fakt, že pokud má být přestavba na tento druh pohonu provedena kvalitně, musí být proveden zásah do originálního řídícího softwaru motoru, což není z hlediska jakýchkoli záruk, či pozdější případné diagnostiky závad, zcela žádoucí, neboť žádný diagnostický přístroj není koncipován tak, že je schopen pracovat s těmito změnami.


Přestavba LPG - přestavba vozidel na pohon LPG

    Také dodavatelské firmy ohledně oken, dveří, sanitární techniky se ve svých cenách dosti liší a je dobré věnovat se otázce výběru dodavatele opravdu pečlivě. Rovněž časové naplánování je důležité, protože se vždy při rekonstrukci bytu či bytového jádra vyskytnou skutečnosti, které jste původně neplánovali a po odkrytí některých partií se k nim později rozhodnete a tím se doba rekonstrukce prodlouží a pokud v rekonstruovaném bytě bydlíte, tak je to nepříjemné. Je velmi důležité neprovádět rekonstrukce živelně, ale vše dobře naplánovat s jistou rezervou vzhledem k času a ceně. Tímto postupem se vám tato změna stane potěšením z nového domova.

Copyright © Dossani milenium group 2000 - 2019
cache: 0000:00:00