Jak na věc


ojetá auta s lpg na prodej soukromá inzerce

Luxus a kvalita na čtyřech kolech

    Ačkoli srovnatelná auta stejných tříd vypadají na první pohled podobně a mohou jako nová stát i velmi podobné peníze, jejich pozdější ceny jako ojetin ukazují, že některá vás mohou vyjít dlouhodobě mnohem levněji.
    Přehled neukazuje, jak velkou část hodnoty si přesně udrží auto té které značky, to ani takto nejde - např. Porsche 911 bude co do zachování hodnoty držák, 718 méně a Cayenne vůbec. Proto jsou data uváděna relativně, tj. značka aut, která si jako ojetiny nejlépe drží cenu, je doprovázena hodnotou 100. Všechny ostatní mají pochopitelně nižší a rozdíl udává, o kolik hůře si cenu drží. Např. Škoda s výsledkem 84,2 je tak o 15,8 procenta horší.


Značky ojetých aut nejlépe a nejhůře si držících cenu za poslední 3 roky

    Nejvyhledávanější jsou na našem trhu ojeté vozy Audi A4, ty jsou od roku 1994 produkovány ve verzi sedan a kombi. Jedná se o velmi spolehlivé automobily disponující pohodlným interiérem a silným motorem, s kterým zvládá i cestování na dlouhé trasy. Roste také zájem o prémiová ojetá auta Audi A8, jež jsou vybavena moderními technologiemi, které zajišťují nejvyšší úroveň pohodlí a bezpečí. Pro aktivní řidiče hledající automobil v segmentu SUV nabízí Audi hned čtyři modely. Největším produkovaným modelem kategorie luxusních sportovně užitkových vozů je Audi Q7. Ojeté auta lze nalézt i s pohonem všech čtyř kol, či v sedmimístném provedení. Dalším, o něco menším zástupcem SUV, vyráběným od roku 2008 je Audi Q5. Jeho největší předností jsou skvělé jízdní vlastnosti podtržené výběrem z několika motorizací různého obsahu i výkonu. Mezi mladšími řidiči získává na oblibě Audi TT. Ojeté vozy jsou v autobazarech k vidění za dostupné ceny, čehož rád využije každý, kdo touží po sportovním autě, kter
    Najeto 92000 km,klimatizace, dálkový centrál, el. okna, el. zrcátka, ABS, 6x airbag, radio s CD ovládané pod volantem, palubní počítač, tempomat, limitér,LPG originál Renault. Možnost odpočtu DPH
    JAGUÁR XJ 12 5,3 R.V. 1990 Najeto 166 000 km, barva- modrá metalíza, AL kola, dálkový centrál, el. okna, el. zrcátka, klimatizace. Vozidlo ve velice zachovalém stavu. Vozidlo dovezeno v r. 2007 z DE. Německý TP na přihlášení. Po dohodě možno přihlá...


RENAULT SCENIC 1,6 16 V BENZIN+LPG R.V. 2009

    To jsou všechno značky s indexem nad 90, do 80 se vejde většina ostatních včetně třeba české Škody (u nás na tom zřejmě bude ještě o trochu lépe), v jejímž případě v menší míře platí to, co u Dacie - škodovky dnes vyloženě levné nejsou, pořád ale představují dobrou hodnotu za peníze a ta zjevně hned tak nezmizí. Výsledky ukazují i horší pozice VW, Mercedesu nebo Audi, třech z německých model, o Opelu ani nemluvě. Ten je skoro na dně doprovázen očekávaným Smartem a možná překvapivě Jaguarem - vozy této značky špatně držely cenu vždy a ani rozmach značky skoro kopírující posun Land Roveru to nezměnil. Možná až větší rozšíření SUV Jaguaru bude znamenat obrat.
    Kompletní přehled naleznete v tabulkách níže vypíchneme z něj ale několik zajímavostí. Že je první Porsche (kvalifikačním předpokladem bylo určité množství ojetých aut v prodeji, proto tu nenajdeme třeba Ferrari nebo McLareny, které by na tom byly zřejmě ještě lépe), nepřekvapí, pozoruhodná je ale druhá pozice Land Roveru. Ta ukazuje, jak velký zájem širokého spektra zákazníků se značce v posledních letech podařilo vyvolat. Zajímavá je i čtvrtá pozice Jeepu, který na tom býval podstatně hůře, ale hlad po SUV jej posunul až takto vysoko. A Dacia profituje hlavně z velmi nízkých transakčních cen nových aut - ty pak skoro nemají kam klesat, o zákazníci ojetin za ně platí relativně málo vzhledem k ostatním vozům na trhu, ale relativně hodně vzhledem k původním pořizovacím cenám.


Jak dobře si drží cenu různá ojetá auta? Chytrou volbou lze ušetřit spoustu peněz

    Německá automobilka Audi, specializující se zejména na luxusní automobily vznikla roku 1932 spojením čtyř tehdy samostatných výrobců automobilů. Za svoji historii přinesla do automobilového průmyslu spoustu inovací. Přišla s první autem, které mělo levostranné řízení a o několik let později představila závodní vůz Auto Union, na kterém jako první prováděla crash testy. V průběhu druhé světové války byla výroba aut zastavena a obnovy se tato značka dočkala až za dlouhé čtvrt století.
    Na jeho konci najdete cenové propadáky, ale to může mít i svůj pozitivní aspekt - koupíte je levně a třeba vám na další ztrátě hodnoty až tak nesejde. Samozřejmě, některé vozy si drží špatně cenu kvůli vysokým provozním nákladům daným např. nespolehlivostí, to nebude dobrý kauf, jiné ale třeba jen proto, že z různých důvodů nejsou zrovna „trendy”. A relativně levně koupit kvalitní „netrendy” auto také nebude znít racionálně uvažujícímu člověku špatně...


Copyright © Dossani milenium group 2000 - 2019
cache: 0000:00:00