Jak na věc


odeslání balíku na dobírku česká pošta

Neustále inovujeme, víte co naposledy?

    S účinností od 1.1.2016 vzniká plátcům daně z přidané hodnoty zákonná povinnost podávat tzv. kontrolní hlášení. Kontrolní hlášení je speciální daňové tvrzení, které nenahrazuje řádné daňové přiznání k DPH ani souhrnné hlášení. V souvislosti s režimem přenesení daňové povinnosti však kontrolní hlášení nahrazuje původně samostatný výpis z evidence pro účely DPH.
    Nejste-li přihlášeni svým uživatelským jménem a heslem, budete v následujícím kroku vyzváni k přihlášení anebo k registraci, která bude do našeho systému zaevidována po zadání veškerých registračních údajů včetně Vámi zvoleného uživatelského jména a hesla.
    Po odeslání podání je na stránce informující o úspěšně odeslaném podání nabídnut k uložení soubor s potvrzením P7S. Jedná se o soubor, jehož název končí "…potvrzeni.p7s". Tento soubor je třeba uložit. Slouží jako doklad o odeslaném podání. Pomocí souboru lze následně např. zjistit stav odeslaného podání. Jak načíst soubor s potvrzením "…potvrzeni.p7s" do aplikace EPO zjistíte ve článku na stránkách ePodpory.
    Formulář Kontrolní hlášení DPH je stejně jako další elektronické formuláře dostupný v aplikaci Elektronická podání pro Finanční správu (EPO), na stránkách Daňového portálu www.daneelektronicky.cz


MOŽNOSTI ODESLÁNÍ KONTROLNÍHO HLÁŠENÍ

    Podvojné účetnictví | Daňová evidenceMajetek | Fakturace | Dodací listySklady | Expedice a Výroba | ProdejnaMzdy | Personalistika | AutoprovozElektronická evidence tržeb EETFormuláře a elektronická podáníAdresář firem a registry ARES a VIESElektronická fakturace EDI a ISDOCIntrastat | Přenosy dat - replikace
    V případě formuláře Kontrolní hlášení DPH lze zobrazit Úplný opis k tisku nejen ve formátu PDF (s barevným pozadím nebo bez barevného pozadí), ale také ve formátu HTML a TXT. Upozorňujeme však, že HTML a TXT formát se tvoří na lokálním počítači transformací z XML souboru. Doba transformace a následné zobrazení na stránce prohlížeče se může pro velká podání lišit v závislosti na použitém hardware (procesor a paměť počítače uživatele), ale i na typu používaného Internetového prohlížeče. Dále upozorňujeme, že nemusí být dostupné zobrazení všech typů zobrazení (PDF, HTML a TXT) najednou.
    11/12/2018 Vážení klienti, posledním den kdy budeme vyřizovat objednávky je pátek 21.12.2018 v období vánočních svátků od 22.12.2018 do 1.1.2019 bude show room uzavřena. V týdnu 2.-4.1. 2019 probíhá inventura skladových zásob. Prvním dnem kdy začneme opět rozesílat objednávky bude pondělí 7.1.2018.


ZJIŠTĚNÍ STAVU ODESLANÉHO EPO PODÁNÍ

    Na e-shopu naleznete neustále se rozrůstající sortiment LED úsporného osvětlení Best-LED a Neo-Neon. Produkty slouží jako náhrada klasických zdrojů světla. Jejich užíváním získáte až 85% úspory elektrické energie.
    8/8/2018- Vážení zákazníci, od dnešního dne má naše společnost zapsáno nové jméno Best-LED s.r.o. a také nové sídlo společnosti : Severní 334, Ořech 252 25 Praha - západ . Ostatní údaje a kontakty jsou beze změny . V novém sídle budujeme pro vás showroom . Těšíme se na vaši návštěvu .
    Pokud je vše v pořádku, objednávku je možné odeslat. Potvrzení o přijetí objednávky obdržíte obratem e-mailem a o dalším postupu vyřizování Vaší objednávky Vás budeme informovat.
    Chcete-li mít v budoucnu přehled o svých objednávkách a získat možnost jejich zpětného dohledání, doporučujeme před odesláním objednávky registraci provést.


Možnosti odeslání EPO podání - kontrolní hlášení DPH

    Po dokončení výběru Vámi požadovaného zboží, přejděte pro dokončení objednávky do nákupního košíku kliknutím na ikonu nákupního koše v pravém horním rohu stránky. Následně se Vám zobrazí seznam objednaného zboží včetně cen, recyklačních poplatků, případné celkové slevy a možnosti finální editace počtu kusů. Je-li objednané zboží kompletní a v požadovaných množstvích, klikněte na tlačítko „Pokračovat v objednávce“.
    11/05/2018 - Vážení zákazníci, rádi bychom Vás informovali, že jsme se přestěhovali najdete nás na nové adrese : Severní 334, 252 25, Praha- Ořech- hned vedle FORD Motol Beni. Děkujeme Vám za pochopení a těšíme se na Vás v nových prostorech. Tým Best-LED .
    V následujícím kroku (VÝBĚR DODACÍCH A PLATEBNÍCH PODMÍNEK) je možné finálně upravit dodací adresu a kontaktní údaje na osobu, která bude přebírat objednané zboží, nejedná-li se o zadavatele objednávky. Současně je nutné zvolit požadovaný typ dopravy a způsob platby. Pro Vaši lepší orientaci v objednávkách, je možné objednávku označit Vaší vlastní identifikací v poli „Vaše číslo objednávky“ a pokud je třeba, je možné doplnit upřesňující komentář týkající se například termínu či místa dodání do pole „Poznámky“.


PRÁCE S EPO FORMULÁŘEM KONTROLNÍ HLÁŠENÍ DPH

    V případě rozsáhlého podání lze výsledek zpracování off-line odeslané datové zprávy vyzvednout v aplikaci EPO pomocí ID předání a přístupového hesla. ID předání je spolu s přístupovým heslem zobrazeno na stránce informující o úspěšném odeslání souboru prostřednictvím sítě Internet. Další informace o rozsáhlém podání naleznete v článku, Rozsáhlé podání ve formulářích EPO
    Posledním krokem před odesláním objednávky je celková rekapitulace objednávky, kde prosím pečlivě zkontrolujte správnost všech údajů a zadaných hodnot.
    Pokud se nechcete registrovat, je možné objednávku odeslat i bez předchozí registrace, po zadání kontaktních a fakturačních údajů. Objednávky zaslané uživatelem bez registrace, ale není následně možné dohledat prostřednictvím e-shopu.

Copyright © Dossani milenium group 2000 - 2019
200
13772
cache: 0024:00:00