Jak na věc


nejvyšším představitelem českých krajů

Přidejte komentář Zrušit odpověď na komentář

    Do nejlepší dvacítky se pochopitelně vejde dvacet aut. Takže zůstane spousta těch, kteří se nevejdou, ale přesto si zaslouží zmínku, třeba proto, že to jsou řidičsky dobrá nebo jinak zajímavá auta. Anebo patří ke špičce těch, které se vyrábí u nás. Vybrali jsme tedy pár dalších, která podle nás stojí z různých důvodů za zmínku. Například BMW 135i tu je proto, že je na tom lépe než M235i, Superb s 280 koňmi je nejlepší škodovka (vážně, Octavia RS 230 je na tom hůře, jak ukáže tabulka) autor je fanoušek WRX STI a Civic Type-R je špičkové řidičské auto. Tady jsou.
    Naopak vhodná situace se nabízí při refinancování úvěrů, kterým chybí například 3 – 5 let do splacení. Zde je možnost refinancovat o mnoho levnějším a výhodnějším úvěrem s fixací na 3 – 5 let kdy vás navýšení úrokové sazby nemůže ohrozit.
    Výkon ale není vše, auta totiž v posledních dekádách také značně ztěžkla. Pro sedany střední třídy není problém hmotnost vysoko přes 1,5 tuny a velká SUV s hmotností nižší než dva tisíce kilogramů jsou dnes utopií. Přestali jsme se tedy dívat jen po nejsilnějších motorech, ale vzali právě turba a podívali se na to, jak si povedou v poměru hmotnosti ku výkonu, protože právě to je klíčový parametr pro skutečnou dynamiku.


3. Porsche 911 991 Turbo S: 362,5 PS/t

    1. Chevrolet Corvette Z06 - 6,2 V8 - 659 PS, 881 Nm - 1 598 kg - 412,39 PS/t 2. Cadillac CTS-V - 6,2 V8 - 649 PS, 855 Nm - 1 850 kg - 350,81 PS/t 3. Jaguar F-Type R Coupe - 5,0 V8 - 550 PS, 680 Nm - 1 650 kg - 333,33 PS/t 4. Jaguar XJR - 5,0 V8 - 550 PS, 680 Nm - 1 875 kg - 293,33 PS/t 5. Jaguar XF S - 3,0 V6 - 380 PS, 450 Nm - 1 710 kg - 222,22 PS/t 6. Jaguar XE S - 3,0 V6 - 340 PS, 450 Nm - 1 635 kg - 207,95 PS/t
    Vybrat spořící účet s nejvyšším úrokem nemusí být vždy zrovna nejlehčí úkol. Obzvlášť pokud je na trhu tak široká nabídka a navíc se velice rychle mění, takže člověk neznalý se v tom často lehce dezorientuje. Z toho důvodu jsme pro vás připravili jednoduché a aktuální srovnání, abychom vám ulehčili cestu za tím nejlepším spořícím účtem s nejvyšším úrokem.
    Vybrat spořící účet s nejvyšším úrokem v roce 2016 nebude díky naší stránce nic extra těžkého. Na co by jste si ale měli dát pozor, jsou v dnešní době úvěry. V kontextu s klesajícími úrokovými sazbami to vypadá pro normálního laika jako velká příležitost vzít si levný úvěr například na bydlení. Nicméně opak je pravdou. Takové levné bydlení, respektive levný úvěr se může velice prodražit.
    Věříme, že jsme vám alespoň trochu pomohli v otázce jak vybrat ten nejlepší spořící účet s nejvyšším úrokem v roce 2016. V případě, že máte nějaké dotazy a připomínky, neváhejte nám napsat do diskuze níže, kde vám rádi vše zodpovíme.


7. Mercedes-Benz AMG GT S: 305,57 PS/t

    Rozsáhlejší porovnání a informace o daných spořících účtech naleznete na navazujícím článku. Udělali jsme rozbor té nejlepší šestice spořících účtů, která se na trhu momentálně nabízí.
    Současná „doba oturbená” má své nevýhody. Za všechny zmiňme prodlevu motoru v reakci na sešlápnutí plynového pedálu a z ní pramenící ztrátu dokonale přesné ovladatelnosti, nepřiměřenou spotřebu při extrémně vysoké zátěži, ztrátu části charakteru a většiny zvuku a také to, že se k turbomotorům musíte chovat trochu jinak než k „atmosférám”, aby vydržely dlouhá léta a statisíce kilometrů. Technik Ferrari vám o tom řekne více.


6. BMW M6 Competition: 310,81 PS/t

    Jenže má také své výhody. Díky turbodmychadlům je možné dostávat z motorů o určitém objemu hromady výkonu. V podstatě záleží jen na tom, jak nastavíte plnicí tlak a jak dlouho má motor vydržet. Nemůžeme tedy čekat 1 500 koní z 1,6 litru objemu jako ve Formuli 1 před léty, ale čísla jako 381 koní z dvoulitru nebo třeba 1 000 Nm z šestilitru jsou dnes realitou, a to produkční. Nejde tu ale jen o maximální výkon, turba se starají o vyšší výkony ve většině pracovních otáček motoru, a tak se nelze divit, že i auto s relativně malým nominálním výkonem překvapí lecjaký silnější stroj. V testu Škody Rapid 1,2 TSI na Nordschleife jsme toho o tom napovídali dost.
    1. Honda Civic Type-R - 2,0 R4 - 310 PS, 400 Nm - 1 407 kg - 220,33 PS/t 2. BMW M135i - 3,0 R6 - 326 PS, 450 Nm - 1 539 kg - 211,83 PS/t 3. Volkswagen Golf R - 2,0 R4 - 300 PS, 380 Nm - 1 476 kg - 203,25 PS/t 4. Peugeot RCZ R - 1,6 R4 - 270 PS, 330 Nm - 1 339 kg - 201,64 PS/t 5. Subaru WRX STI - 2,5 H4 - 300 PS, 407 Nm - 1 500 kg - 200 PS/t 6. Škoda Superb - 2,0 R4 - 280 PS, 350 Nm - 1 615 kg - 173,37 PS/t 7. Škoda Octavia RS 230 - 2,0 R4 - 230 PS, 350 Nm - 1 445 kg - 159,17 PS/t
    Aktuálně se na trhu odehrává obrovský pokles všech úrokových sazeb. Tento jev má velký vliv na výšku úrokových sazeb u spořících účtů, tedy vašeho potencionálního ročního zhodnocení peněz. Tím, že banky slevňují úvěry, nemají možnost nabídnout lidem vyšší úrokové sazby než nad hranici 1 %. S velkou pravděpodobností budou úrokové sazby v následujících letech opět narůstat a s ním i zhodnocení vašich prostředků na spořících účtech.


8. Audi RS7 Sportback Performance: 301,75 PS/t

    Turbodmychadla nejsou jedinou technologií přeplňování, ale pro tento žebříček jsme je zvolili jako jediný jednotící prvek. Z některých hledisek jsou lepší kompresory - minimálně netrpí tak velkou prodlevou na sešlápnutí plynu, se kterou mají turbodmychadla z principu svého fungování problém. A aby se kompresory - nebo fanoušci kompresorových motorů - necítili ukřivděni, máme tu i půl tuctu nejsilnějších u nás a v Německu prodávaných kompresorových aut.
    Spořící účet s nejvyšším úrokem nemusí být vždy ten hlavní cíl. Respektive u některých nabídek není úroková sazba vše a poptávají velice přísné a nevýhodné podmínky, které musíte splnit, abyjste vůbec na danou úrokovou sazbu dosáhli.
    Neděláme tentokrát rozdíly mezi typy karoserie, takže tu jsou vedle sebe kombíky i supersporty. Jedinými jednotícími prvkem je, zda se tato auta aktuálně prodávají, proto tu nejsou třeba Pagani Huayra nebo McLaren 675LT, protože jsou vyprodané a další verze ještě nebyly odhaleny. Dále, musí být oficiálně v prodeji v ČR nebo alespoň v některé z okolních zemí. A také musí mít pod kapotou turbodmychadlo, nikoliv kompresor, takže Vette Z06 a Hellcaty jsou ze hry. A samozřejmě tu máme vždy jen tu nejlepší verzi z nabídky daného modelu, abychom tabulka nehýřila jen Porsche 911. Tady je dvacet nejlepších. A dole najdete ještě dva bonusy.


10. Audi RS6 Avant Performance: 298,77 PS/t

    Úrokové sazby u spořícíh účtu jsou velice dynamické a rychle se mění, proto je dobré tyto úrokové sazby sledovat a vždy si vybrat spořící účet s nejvyšším úrokem, jaký je na trhu aktualně možný. Podívejme se na aktuální srovnání spořících účtů a jejich úrokových sazeb v roce 2016.
    Pokud tedy zvažujete pořízení úvěru, například na bydlení, dobře zvažte rizika stoupání úrokové sazby v budoucnu a propočítejte si případný nárust aby vás zvýšené výdaje nezaskočily. 

Copyright © Dossani milenium group 2000 - 2019
cache: 0000:00:00