Jak na věc


milionářem rychle a snadno

Kdo říkal, že holky s brýlemi nejsou sexy...?

    Absolútne nechápem, že pôvodný autor zabudola na náklady na výmenu batérií po životnosti. Ja som totálny laik, ale to bolo prvé čo ma napadlo. Ale rovnice určite zafungujú tak o tri roky, keď výskum batérií prinesie game changer inovácie.
    To je titulek co? Tomu nelze odolat a je nutné na něj kliknout. Nicméně tento návod na staní se milionářem asi už nebude fungovat, protože popisovaná akce povede k různým změnám pravidel, aby se tak snadno neopakovala.
    Několikeré baterie, a to jak v elektromobilu, tak i v elektrárně. Ono se nakonec ukáže, že to je člověk prodávající FV panely s mizivou účinností, a proto takové nesmysly píše, aby oblbnul občany, těšící se na ten ušetřený milión. Prostě takové letadlo. Ale i takto se ti hloupější chytají.
    Američan Peder Norby se v nedávných letech stal nadšeným řidičem testovacího elektromobilu Mini E a aktuálně i nového BMW Active E. Kromě toho ale vlastní i typické americké auto na benzin s průměrnou spotřebou 12 l/100 km. Spočítal si proto na kolik ho vyjde jejich provoz v průběhu 50 let.


10 totálně nejchudších zemí světa

    Samozřejmě nebudu popisovat takové ty nudné postupy, jako pracovat 20 hodin denně nebo mít skvělý nápad, kvůli kterému vám lidé utrhají ruce a nacpou miliony do chřtánu. Ty totiž postrádají jakoukoliv invenci a ta je pro rychlé zbohatnutí nutná.
    Tím měl pro první den odpracováno a šel spokojeně spát. Druhý den si přivstal a obstaral si linku se speciálním tarifem, za pouhých 95 Kč za minutu. A když mu někdo volal na zveřejněné číslo, tak telefony nebral, to je moc pracné. Jen každému volajícímu poslal připravenou SMS s vřelými pozdravy a pokyny jak se dostat k vysněné půjčce. V SMS uvedl kontaktní telefon na tu speciální linku. Samozřejmě nechtěl žadatele nějak rozrušit a tak jim pro jistotu neřekl, že volají na linku speciálním tarifem, jen je upozornil, že má nový telefon.
    O serveruMagazín Hybrid.cz, zaměřený na témata auto, elektromobily, hybridy, elektrokola, CNG a šetrná doprava obecně, je součástí sítě tematicky zaměřených webů. Mezi nejaktuálnější trendy patří i automobilka Tesla Motors, elektromobily Model S, Model X a Model 3, případně její šéf Elon Musk.


Milionářem snadno a rychle - bezcenné peníze

    Norby proto udává 50leté náklady na solární systém plus elektromobil v řádu $12 000, v přepočtu asi 228 000 Kč. To jest 23x méně! Aneb jak se stát snadno a (relativně) rychle milionářem.
    Nu a tady začíná druhá linie příběhu. Asi před rokem CZLUG zřídil zelenou linku pro pomoc s přechodem na Linux, pro řešení licenčních problémů a tak podobně. Služba byla velmi populární a to nás donutilo ji omezit až na nulu. Náklady na hovorné a především alokovatelné lidské zdroje nestačily poptávce. Zelená linka existuje nadále, ale stáhli jsme reklamy, které na ni vedly. Resp. reklamy platíme stále, ale už nepropagují možnost CZLUGu zavolat.
    Všechno skvěle fungovalo, když někdo zavolal, tak se mu věnoval, litoval ho, pomlouval ostatní zloděje, nechával žadatele hledat různé doklady a protahoval hovor jak jen to šlo. Takže se mu úspěšně dařilo dostat hovorné za podání žádosti přes 4000 Kč.


Moderátorka Jana Knížková vysílala z bazénku, ukázala při tom svůdné křivky

    První telefonát s reklamací mne nemálo překvapil, zvlášť když jsem jej vzal na telefonu bez displeje, takže jsem neviděl z kterého směru na ústřednu přišel. Musel jsem vynaložit hodně úsilí, abych se vůbec dobral toho, kdo volá a co má vlastně za problém. Paní byla samoživitelka na mateřské dovolené a fakturu fakt špatně snášela. Drakemu uvěřila, ale nepůjčil ji ani korunu, zřejmě ani neměl z čeho.
    Craig Loewen se v příspěvku na blogu Microsoftu věnuje novinkách ve WSL (Windows Subsystem pro Linux), které přinese Windows 10 1903. Jedná se především o možnost přístupu z Windows (Průzkumník souborů, explorer.exe) k souborům v nainstalovaných linuxových distribucích. Použit je protokol 9P.
    A kdo bude v noci hlídat natahané napájecí kabely po ulicích? Asi jste z vesnice, kde má každý svoji garáž nebo stodolu. Viděl jste vůbec někdy, kolik aut stojí na ulicích měst? A ta se budou nabíjet jak? Jak bude zabezpečeno, aby na volném prostranství (veřejném) nevadily nabíjecí kabely ostatním občanům? Nebo se přebudují všechny ulice a parkoviště pro auta? Navíc do 10-ti let končí se svým provozem JEDu, tak jsem zvědav, kde budeme brát energii na ty trouby a sporáky.


Braňte se v baru i při teroristickém útoku! Urban Combat vás připraví

    Takových koncepcí jsem už za život slyšel, ale nula s nulou se potkala. Dávno již v JETu měly pracovat 4 reaktory, další AE již měla být v provozu v Sm kraji, atd. Tento stát nemá (a asi i dlouho nebude mít) ani na to, aby dobudoval řádnou nezvlněnou dálniční síť, tak moc nepočítejte s tím, že by 60-70% občanům na veřejném prostranství ještě budoval na jejich vyhrazených parkovacích místech připojovací zásuvky pro elektromobil.
    Byl vydán Hangover ve verzi 0.4.0. Jedná se o součást projektu Wine umožňující spouštět Windows aplikace pro x86 a x86_64 na architektuře ARM64 (AArch64). Zdrojové kódy této alfa verze jsou k dispozici na GitHubu.
    Byly zveřejněny informace o o bezpečnostní chybě CVE-2019-6454 ve správci systému a služeb systemd (PID 1). Běžný uživatel jej může shodit připravenou D-Bus zprávou. V upstreamu je chyba již opravena [reddit].
    Norby samozřejmě pro zjednodušení opomíjí řadu faktorů. Především náklady na servis auta i elektromobilu (zde by byla podstatnou položkou výměna baterie během cca 10-15 let), degradaci výkonu solárních elektráren (obvykle se udává po 25 letech účinnost solárních panelů kolem 80 %).


Nabízím práci automechanika, nástup ihned!

    A teď elektromobil. Za instalaci 2kW fotovoltaiky zaplatíte na začátku $8000, asi 152 000 Kč. Ta dokáže v příhodných podmínkách vyrobit 3200 kWh elektřiny za rok. Podle zkušeností Norbyho dokáže elektromobil ujet na 1 kWh asi 6,4 km (zhruba odpovídá 16 kWh/100 km, což je, zejména v Kalifornii, reálné).
    A do toho by se jeste melo zapocitat to, ze benzinovy motor nici prostredi svoji hlucnosti a vypostenim jedu, ktere pak dychame a nicime si zdravi. Respektive obracene. To ze vlastne kdyz se pouzije elektromobil, tak bude cistsi vzduch a mene hlucnosti v okolnim prostredi.
    Do 2. dubna se lze přihlásit do dalšího kola programu Outreachy (Wikipedie), jehož cílem je přitáhnout do světa svobodného a otevřeného softwaru lidi ze skupin, jež jsou ve světě svobodného a otevřeného softwaru málo zastoupeny. Za 3 měsíce práce, od 20. května do 20. srpna 2019, v participujících organizacích lze vydělat 5 500 USD.


Video: Ilegální drifty ve městě

    Jednou se (zatím neznámý) pachatel, kterému budeme říkat třeba Drake, rozhodl, že by teď před vánocemi potřeboval nějaké další peníze. Usoudil, že takových bude asi více a že takový stav by se dal dobře využít k prospěchu alespoň jedné strany, nejlépe vlastní. Šel proto do obchodu, koupil si předplacenou kartu a podal si inzerát, že nabízí supervýhodné vánoční půjčky a to i těm, kdož jsou pro jiné půjčovatele beznadějnými případy, které dostanou tak maximálně zamítavý dopis, ale ani náhodou půjčku.
    Za rok vám tedy domácí solární elektrárna vyrobí dostatek energie na roční nájezd 19 200 km (a dokonce ještě o něco víc). Energie to bude vyrobená zcela zdarma ze slunečního svitu, takže v následujících letech zaplatíte maximálně tak výměnu invertoru.
    Česká koruna sice není nejsilnější měna na světě, ale pořád na tom ještě nejsme špatně. Existují země, kde i na nejmenších bankovkách najdete víc nul než na české politické scéně... Podívejte se na bezcenné peníze!
    Má budoucnost má volbaKdo chce zabít změnuFinanční žralociZákaznická věrnostABC investování do realit - najděte nové možnosti zisku, které jiní investoři nevidí
    Připravil proto zjednodušené srovnání kolik vás bude stát klasické auto na benzin během 50 let a kolik vás za tu dobu bude stát elektromobil. Jde o provozní, nikoliv investiční náklady na auto (každý si může vybrat jaké chce).


Stydlivky odhazují zábrany a ukazují prsa!

    Somálský šilink - Konflikty zmítané Somálsko má sice hodně pirátů, ale rozhodně žádnou vládu, ekonomiku, co by stála za řeč nebo naději do budoucna. I proto je země stižena hyperinflací. Dokonce tak hrozivou, že země nerazí žádné mince a používání kovových drobných je tam nezákonné. Nejvyšší vydávaná bankovka na sobě má číslovku 10 000. 10 tisíc šilinků je ovšem zoufale málo, zhruba našich 50 halířů. I proto musíte jít v Somálsku na nákupy s obřími kupami peněz, jako vidíte na fotografii. Ani se nedivíme, že piráti raději používají pro obchodní transakce AK-47, zbraň je určitě skladnější než tohle.
    Přesto, i kdyby se všechny tyto okolnosti do výpočtu zahrnuly, bude kombinace elektromobil + domácí solární elektrárna vycházet stále řádově výhodněji než auto na benzin či naftu. V Kalifornii. S cenami pohonných hmot 2,5x vyššími než v USA a slunečním svitem cca 2x nižším nelze pochybovat o tom, že by se něco takového nevyplatilo také v České republice.
    Po dvou a půl letech od vydání verze 5.0.0 byla oficiálně vydána nová major verze 6.0.0 správce digitálních fotografií a nově i videí digiKam (digiKam Software Collection). Přehled novinek i s náhledy v oficiálním oznámení. Ke stažení je také balíček ve formátu AppImage. Stačí jej stáhnout, nastavit právo ke spuštění a spustit.


Milionářem snadno a rychle: díky fotovoltaice a elektromobilu

    Vietnamský dong - Jeden americký dolar se nyní rovná více než 20 tisícům dongů. K tomu, abyste se z vás na dovolené ve Vietnamu stali milionáři, vám bude stačit 825 českých korun. Částečně je to zábavné, špatným počtářům ale dělá věčné přepočítávání obřích nominálních hodnot velké problémy. Dong je už ve Vietnamu od roku 1978 a patří mezi jedny z nejméně hodnotných měn na světě. Největší bankovka je dokonce půlmilionová.
    Byla vydána nová verze 2019.1 průběžně aktualizované linuxové distribuce navržené pro digitální forenzní analýzu a penetrační testování Kali Linux (Wikipedie). Přehled novinek v changelogu. Vývojáři zdůrazňují Linux 4.19.13 a díky němu opětovnou podporu Banana Pi a Banana Pro, aktualizaci nástrojů jako theHarvester nebo DBeaver a Metasploit Framework ve verzi 5.0. Aktualizovat Kali Linux lze pomocí příkazů "apt update && apt -y full-upgrade".
    Reálné použití ve většině firem je pojíždění po městě a okolí kdy za pracovní dobu najezdíte řádově pouze desítky km. Pro cesťáky jezdící po celé republice nebo i Evropě elektromobily vhodné ještě hodně dlouho nebudou.
    Byla vydána nová vývojová verze datového formátu a souvisejících nástrojů Relational pipes. Hlavní novinkou verze v0.10 je nástroj relpipe-tr-guile, který díky GNU Guile umožňuje filtrovat a transformovat relační data pomocí výrazů jazyka Scheme.


Elektromobily, elektrokola, elektroskútry, auta na plyn CNG, LPG, testy

    Takže nyní už víte, jak se stát rychle milionářem. Jen musíte být rychlí, protože nyní se již údaje ověřovat budou. Také není moc času na vybrání odměny, Drake už má zrušenou linku, obstavené účty a peníze neuvidí. Podvedení dokonce dostanou i peníze zpět a nám bude refundováno hovorné na zelené lince. Celá věc se ještě vyšetřuje.
    Během 50 let vydáte za benzín 1 995 000 Kč pokud zůstanou ceny na stejné úrovni. Počítejme ale raději s 3,5% zvýšením každý rok. To znamená, že za 50 let zaplatíte jen za pohonné hmoty 5 225 000 Kč. Opakujeme, že počítáme s americkými cenami a reáliemi podle Pedera Norbyho.
    Samozřejmě zápletka je průhledná a bystrý čtenář na ní přišel. Drake do databáze poskytovatelů uvedl falešné údaje a jako kontaktní telefon naši zelenou linku. Těžko říct, jestli ji znal a nebo zvolil opakující se číselnou kombinaci, která se mu líbila a zrovna se trefil.
    Uplynul měsíc a lidé přišli na telefonním účtu na nesrovnalosti. Samozřejmě si začali stěžovat. Na takové případy zákon pamatuje a tak je každý provozovatel takové telefonní linky povinen uvést také telefonní číslo s běžným tarifem pro reklamace a tyto kontakty se evidují v celostátní databázi těchto linek. Drake byl k zákazníkům tak vstřícný, že uvedl dokonce zelenou linku, aby reklamace běžely hladce.


Natasha Mealey a její klenoty z podprsenky

    Během oněch pěti let si už na sebe solární elektrárna stačila vydělat, a to díky sníženému účtu za elektřinu i nižším účtům za benzin. Norby si kombo fotovoltaika + elektromobil nemůže vynachválit.
    Norby a jeho rodina už před pěti lety instalovali do střešení solární elektrárny. Není divu, rodinný dům stojí ve slunné Kalifornii, kde solární elektrárna o výkonu 2 kW dokáže ročně vyrobit až 3400 kWh.
    Zimbabwský dolar  - Jen v Zimbabwe dnes zaplatíte za hamburger miliony dolarů… Samozřejmě místní měny. Když byl zimbabwský dolar v roce 1980 uveden jako náhrada rhodéského dolaru, byl jednou z nejstabilnějších měn světa. Nepochopitelná politika diktátora Mugabeho však vyvolala hyperinflační spirálu a hodnota měny brutálně spadla. Hyperinflace je znehodnocení měny o 1000 a více procent, v Zimbabwe dosáhli na hodnotu 100 000 procent! To donutilo vládu vydat 10milionovou bankovku o reálné hodnotě 4 amerických dolarů (tedy dnešních necelých 70 korun). Dobře propečený hamburger tak dnes stojí v Zimbabwe 15 milionů místních dolarů.


Zatopte si kryptoradiátorem a začněte při vytápění vydělávat, láká startup z Francie

    Samozřejmě jsem se nejdříve zlobil na operátora, protože jsem předpokládal, že naše číslo sdělil v nějakém hnutí mysli omylem, ale ukázalo se, že to jeho chyba nebyla. Prostě někdo našel díru v tom, že údaje v databázi se neověřují.
    V budoucnu to tak určitě dopadne. Známý byl v Číně, vypadlo mi v jakém městě, ale prý je tam snad každá střecha posetá FV panely. Nepochybuji o tom, že časem to bude standard všude na světě. Stačí, aby návratnost investice klesla tak pod 10 let a už to nikdo nezastaví.
    Jen tak pro zajímavost si spočítejme podobné náklady v reáliích České republiky. Spotřeba 6 l/100 km, roční nájezd 15 000 km, cena benzinu 35 Kč/l, meziroční nárůst ceny 3 %. Za rok to bude 31 500 Kč, za 50 let to bude při 3% růstu přes 3 700 000 Kč,
    CSIRT.CZ upozorňuje na kritickou zranitelnost ve WordPressu umožňující vzdálené spuštění libovolného kódu. Prakticky se jedná o kombinací dvou různých zranitelností (Directory Traversal a Local File Inclusion), pro jejichž úspěšné zneužití musí útočník získat v rámci instance WordPressu alespoň oprávnění autora.

Copyright © Dossani milenium group 2000 - 2019
200
24889
cache: 0024:00:00