Jak na věc


mámo usmaž koblížky

Medvěd a zvířátka

    (palcem olizujeme bříška prstů druhé ruky, ukazováčkem přejíždíme D po obočí, prostředníčkem klepneme D na nosík, prsteníček okusuje D ouško, prostrčíme pal.druhé ruky mezi uk. a pros. jako dudlík pro malíček)
    1. PĚT LIŠTIČEK2. POMÁHÁME DOMA3. PĚT INDIÁNŮ4. PALEČEK A JEHO KAMARÁDI5. VŠECHNY MOJE PRSTY6. HOLA, HOŠI, HOLA7. VÝLETNÍCI8. HOSTINA9. PĚT ŘEMESLNÍKŮ10. OŽENIL SE PTÁČEK11. BOUUDO, BOUDIČKO12. V lese rostl strom13. Voda14. 4 a 4 prstíčky15. Medvěd a zvířátka16. VRABCI17. Vrní, vrní kolovrátek 18. Z Holandska19. Ene bene cukr kňoura 20. Prsty, prsty, prsty, 21. Byla jedna babka, 22. Na vysoké jedli
    Děkujeme za spolupráci rodičům a přátelům mateřské školy za skalničky, míčky, květníčky přívěsky, přírodniny, ovoce a zeleninu, kapesníčky…. Velmi nás potěšil zájem rodičů, kteří doprovází své děti na školičku bruslení. Děkujeme K. a S. Hlačíkové, Karlíčkové, Hurtové, Lohové, Hejretové, Mastné, Fišerové, Hlavničkové, Šulcové, Kovařovicové, Černákové, Cínové, Kohoutové, Matysové , panu Zimákovi, Keplovi, Seemannovi, Abramčukovi, Černému a Kubíčkovi.


Vrní, vrní kolovrátek

    (Pohybujeme všemi prsty. Pohybujeme palcem a děláme ššš, ššš, ššš, ukazováčkem děláme houpavé pohyby, prostředníček zvedneme nahoru, prsteníčkem brm, brm, brm, malíček běhá po těle D.)
    Výlety 1. třídy do Mariánských Lázní , jeden s návštěvou zábavného hříště Prelát a druhý do parků a k fontánám. Velmi nám pomohla paní Markéta Krištofová. Pokračovala školička plavání, angličtiny a bruslení. A
     PALEČEK A JEHO KAMARÁDI Mámo, usmaž koblížky. Paleček a jeho kamarádi Ukazováček, Prostředníček, Prsteníček a Malíček. Až mi dojdeš na šišky, nemám už čím topit synku, dělej něco pro maminku!
     Nemám už čím topit synku, dělej něco pro maminku. Paleček a jeho kamarádi, schovali se v hrsti. Až mi dojdeš na šišky, nemám už čím topit synku, dělej něco pro maminku. Až mi dojdeš pro šišky nemám už čím topit, synku, dělej něco pro maminku! Až mi dojdeš na šišky, nemám už čím topit, synku, dělej něco pro maminku!
     Až mi dojdeš na šišky, nemám už čím topit, synku, dělej něco pro maminku ! This Pin was discovered by Marie Cagašová. Discover (and save!) your own Pins on Pinterest. NEMÁM UŽ ČÍM TOPIT SYNKU, DĚLEJ NĚCO PRO MAMINKU.


PALEČEK A JEHO KAMARÁDI

    (Střídavě klademe prsty na stůl v rychlém tempu a z druhého konce stolu s nimi přiskakujeme k D překřížíme prsty a předvádíme škrtání sirkami natažená dlaň symbolizuje rendlík ukazováček druhé ruky na dlani D vaří kaši ocukrujeme ohnutým ukazováčkem lákáme natažený ukazováčkem hrozíme)
    (překřížíme palce obou rukou, pohybujeme ostatními prsty a napodobujeme tak ptáka, rozevřeme dlaň a ťukáme do palce, na ukazováček, na prostředníček, do prsteníčku a malíčku, malíček se otočí bříškem dolů a tancuje po těle D)
     Až mi dojdeš pro šišky, Nemám už čím topit, synku, dělej něco pro maminku! V lese bum, bum, bum, šiška jako dům, za ní druhá, po ní . Já jsem vlastně málem usla dřív než oni:-D.


nej holka21:47 27.12.2013 | Reagovat | Poslat zprávu

    Děti ze 2. třídy vyrobily pod vedením učitelky Doubkové a paní A. Petrželkové Kirirobota, dali mu jméno Vápníček, soutěží s ním v soutěži o 55 tisíc korun pro didaktické pomůcky pro mateřskou školu. Samozřejmě se zapojily i další školky. Vyhrává pouze jedna. Můžete ještě hlasovat pro našeho kirirobota Vápníčka na www. Kiri.cz Kliknete na galerii a pak na našeho Vápníčka. Tam se dozvíte, kolik , který robot má hlasů. Poproste i své známé…. Za vaše hlasy a podporu vám děkují děti a celý kolektiv. A to jsme ještě v sýru našli sílu…
     Ale maminka neměla čím topit, A tak se Paleček vypravil do . Nemám už čím topit, synku, dělej něco pro maminku! Nový tématický celek Berušek – Mámo, usmaž koblížky. Nemám už čím topit, synku, dělej něco pro maminku.
    mámo usmaž koblížky až my dojjdeš na šišky nemám už sčim topit synku dělej neco pro maminku v lese : bum bum bum šiška jako dům za ní druhé po ní třetí z visokého stromu letí paleček je dávno v lese sám však šišku neunese okolo jde školáček jménem ukazováček sám se sehne ale šiškou ani prostřednáčku pomoz nám  chlapečkovi zrudla líčka nadarmo se namáhám prsteníčku tak co ty chlapečkovi zrudla líčka šišika dělá drahoty  málíček je chytrá hlava kamarádům rady dává ty jdi tam a ty jdi sem šiška se už nakládá  máma jim dá za šišku cukrovanou koblížku


kostka13:10 12.01.2014 | Reagovat | Poslat zprávu

    Rodiče a prarodiče vyráběli z přírodnin doma s dětmi Podzimníčky. Opět vytvořili překrásná dílka . Na výstavce se objevili skřítci, zvířátka, ozdoby, obrázky, stavby, domečky, les se zvířátky, zelenina, svícny a paletky…. Děti měly radost a společný prožitek s rodiči . Kdo je s nimi vyráběl. Podzimníčci zdobí chodbu naší školy. Navštívil nás redaktor Tachovského deníku Antonín Hříbal, který vše zdokumentoval a Tachovském deníku vyšel článek s fotografií. Potěšila nás i další návštěva dětí se základní školy s paní učitelkou Ambrožovou.
     Obsah stránky: 1. PĚT LIŠTIČEK2. POMÁHÁME DOMA3. PĚT INDIÁNŮ4. PALEČEK A JEHO KAMARÁDI5. VŠECHNY MOJE PRSTY6. HOLA, HOŠI, HOLA7. VÝLETNÍCI8. HOSTINA9. PĚT ŘEMESLNÍKŮ10. OŽENIL SE PTÁČEK11. BOUUDO, BOUDIČKO12. V lese rostl strom13. Voda14. 4 a 4 prstíčky15. Medvěd a zvířátka16. VRABCI17. Vrní, vrní kolovrátek 18. Z Holandska19. Ene bene cukr kňoura 20. Prsty, prsty, prsty, 21. Byla jedna babka, 22. Na vysoké jedli
    (Palec levé ruky se hýbe. Přibíhá pět prstů pravé ruky. Palec pr. ruky na stole zametá, ukazováček se zarývá do stolu, prostředníček se zvedá od desky stolu, prsteníček zavazuje, malíček spěchá do podpaždí.)


OŽENIL SE PTÁČEK

    V měsíci říjnu si děti povídaly o plodech podzimu. Děti pojmenovávaly a rozlišovaly ovoce a zeleninu všemi smysly. Seznámily se také s exotickým ovocem - mango, banán, mandarinka. Naučily se básně, tanečky, rozvíjely si jemnou motoriku, grafomotoriku, pracovaly s různým výtvarným materiálem, učily se třídit soubory, počítat do pěti. Děti si z přineseného ovoce a zeleniny připravily napichováním kousků na špejli ovocný či zeleninový špíz. Všem dětem moc chutnalo. Děti pracovaly s chutí, činnosti je bavily. Rády si zahrály také pohádku O řepě, rozlišovaly hmatem přírodniny z lesa, z kaštanů vytvářely obrysy postavy ležícího kamaráda a různé obrázky.
    (Klepeme prsty pravé ruky do stolu. Palec na sebe naloží ostatní prsty, ukazovák se pohybuje směrem nahoru a dolů, prostředníček klepe do natažených prstů lev. ruky, prsteníček utíká po stole, palec s uk. drží vědro, malíček se otáčí, pak se opře o stůl a poskakuje po stole, nakonec ho pofoukáme.)
     Můj milovaný mužíček na mě myslí i když jde pro svačinu do lidlu :grinning: koupil mi donutovač :grinning: prej mámo usmaž koblížky :grinning: . Za koblížkem dědeček, před koblížkem kopeček, pod kopečkem šerý pes: Sním. Mámo, usmaž kobližky Až mi dojdeš na šišky, nemám už čím topit, synku, . Jediným, co mohl oficiálně bez nucených přestávek psát, byla právě literatura pro děti. Až mi dojdeš na šišky, nemám už čím topit, synku, dělej něco pro maminku.

Copyright © Dossani milenium group 2000 - 2020
cache: 0000:00:00