Jak na věc


láda hruška vychytávky

Niva do města nebo do terénu? Srovnání dvou provedení

    Lze ještě něco dodat? Snad jen skutečnost, že kdyby Lada končila přesně tam, kde začíná, tedy na sumě 12 990 Eur (336 200 Kč), rozhodně by vůči Dacii šlo o zajímavou alternativu. Už jen proto, že jde o součást téže skupiny a navíc v obou případech o vozy z bývalého sovětského bloku. Nicméně ruský vrchol je k mání za 16 250 Eur (420 500 Kč), a to je opravdu hodně.
    Vesta SW tedy v Německu nejspíše příliš nezaboduje, i když designem svého soupeře v očích většiny lidí nejspíše překoná. Nicméně po všech těch dílčích prohrách s rumunským příbuzným ji ránu z milosti zasazuje zavazadelník, který standardně pobere 480 litrů. Logan MCV je na tom o skoro sto litrů lépe, nemalý zájem o něj tedy rozhodně nepřekvapuje.
     Němci otestovali Ladu Vesta SW, a jakkoliv hlásí celkovou spokojenost, kvůli vyšší ceně, horší dynamice a menšímu zavazadelníku bude ruské kombi konkurovat Dacii Logan MCV jen stěží
    Bez chyb samozřejmě není ani Dacia, jejíž nízká cena je vykoupena hlavně horší kvalitou plastů v kabině. Mechanicky ovšem dokáže Ladu překonat, zvláště pokud vsadíte na vrcholný přeplňovaný tříválec. Ten sice disponuje pouze 90 koňmi, zrychlení z klidu na stovku s nimi však zvládá za 11,1 sekundy a maximálně se rozjede na 175 km/h. Normovaná spotřeba pak byla vypočítána na 4,9 l/100 km.


Němci vyzkoušeli nový levný kombík Lady. Od 140 km/h v něm prý vibruje všechno

    Jaký Pickup si vybrat do své firmy či rodiny? Odpověď najdete ve srovnávacím testu. Pro srovnání jsme poskytli vůz Lada Niva Pickup, konkurence se pokusila pochlubit vozem značky Ford.
    Pokud toužíte po levném novém kombíku, pak v Česku vaše kroky nejspíše povedou do showroomu Dacie. Logan MCV tam nabízejí od 189 900 Kč, za které dostanete auto, litrovou atmosféru se 75 koňmi a základní výbavu Access. Stačí však vyhrábnout z peněženky dalších zhruba 140 tisíc a rázem můžete počítat s plnou polní, včetně příplatků. Společnost vám tedy dělá nejen motor 0,9 TCe a 90 turbokoní, ale i kožené čalounění či navigace.


Internetový obchod s autodíly Lada.

    Kdo by ji neznal! Terénní nezmar, se kterým se na cestách potkává už třetí generace, a to jedině díky svým bezkonkurenčním terénním vlastnostem. Terénní auta přicházejí a odcházejí, avšak Lada Niva je zde stále! Můžeme pouze spekulovat, zda je to svou jednoduchostí, bezkonkurenční průchodností mimo zpevněné cesty, příznivou pořizovací cenou náhradních dílů i vozu samotného, anebo snad kompaktními rozměry vhodnými pro provoz v terénu. Niva zde bude stále a nikdy nepřestane ukazovat SUVčkům, zač je toho terén. Nezáleží na tom, zda Nivu postavíte před rozblácenou lesní cestu, metrovou závěj, nebo písečnou past, Lada si s ní poradí tak, jak si s ní radí už desítky let! Nenechte se zlákat komfortem a výbavou, kterou nabízejí terénní auta mladší generace, neboť tak činíte na úkor toho, co ve zkutečnosti potřebujete nejvíce - projet!
    Němci jsou ale po prvním ohledání nového ruského zboží docela spokojeni, třebaže nadšením nehýří. Z negativ jsou zmíněné hlavně vibrace, která trápí kabinu po překročení rychlosti 140 km/h takovým způsobem, že se prý třese úplně všechno. To je ale spíše německý problém - v rámci tuzemského české dálničního limitu proto vlastně můžete být v klidu. Více vás tedy bude trápit absence pořádných držáků na nápoje, jejichž roli plní mělčí prohlubně, ze kterých pitivo snadno vypadne v první zatáčce.
    Prakticky za tutéž sumu dostanete v Německu Logan MCV Stepway. Současně ale můžete uvažovat o novém konkurentovi rumunského kombíku. Řeč je o Ladě Vesta SW, jíž se ovšem Dacia nemusí bát, a to nikoliv jen proto, že jde v obou případech o značky spadající pod Renault. Pravým důvodem je skutečnost, že tam, kde Logan po cenové stránce končí, tam Vesta teprve začíná. Odpustky se tedy u ní získávají o poznání pracněji.


Copyright © Dossani milenium group 2000 - 2019
cache: 0000:00:00