Jak na věc


kegelovo cvičení pro ženy video

Ani americká ani česká. Proč prestižní média nemohou ignorovat lháře

    Kegelovy cviky zaměřené na posílení pánevního svalstva mají nesmírný význam pro zdraví močového měchýře a u žen dělohy, zkvalitňují sexuální prožitky a jsou účinnou prevencí vzniku inkontinence, hemeroidů i artrózy. „Zcela mimořádný význam má pánevní dno pro záda: v devadesáti pěti případech ze sta mizí po cíleném tréninku pánevního dna nespecifické bolesti zad. Rychle a trvale,“ dokládá Benita Cantieni, švýcarská terapeutka a autorka knih S pocitem tygřice či Cvičení po porodu.
    Sedněte si do tureckého sedu a záda rovně opřete o zeď nebo gymnastický míč. Před sebe si dejte čtvrtku. Mezi palec a ukazováček levé nohy sevřete tužku, levou rukou přidržujte levé koleno co nejníže a snažte se malovat. Při pokusu o výtvarné dílo zapínejte pánevní svaly a hlídejte si rovná záda. Vystřídejte nohy.
    Venušiny kuličky jsou u nás stále více chápány jako erotická, než jako zdravotnická pomůcka. Ve vztahu k pánevnímu dnu je však jejich léčebný efekt nesporný a já osobně vnímám jejich přínos v sexuálním životě spíše jako vedlejší bonus nevyčíslitelné hodnoty, než jako hlavní účel. Pokud se podíváte do jakéhokoli e-shopu s erotickými pomůckami, naleznete tam nepřebernou nabídku, já vám poradím, jak nalézt pro vás nejvhodnější typ.


Aut vlastníme čím dál míň, provoz ale i tak houstne. A bude hustěji

    Kegelovy cviky si získaly velkou oblibu – jsou snadno zapamatovatelné i proveditelné a můžete je praktikovat skoro kdekoli – třeba i v pohodlí své postele. Navzdory své jednoduchosti slibují mnohé – od zlepšení sexu přes ploché bříško až po prevenci inkontinence.
    Než začnete cvičit, je důležité se soustředit na to, že při všech pozicích musíte zatínat a povolovat svaly pánevního dna. To samozřejmě můžete nejen ve stanovených polohách, ale i když třeba jedete metrem nebo sedíte u televize. Myslete na to, že právě tyto stahy jsou základem všeho. Při správném provedení ucítíte tlak nejen v podbříšku, ale také v okolí hráze a v sedacích svalech.
    Pevně se postavte a nohy rozkročte na šířku pánve. Zatáhněte bříško, podsaďte pánev a dejte si ruce v bok. Takto zpevnění otáčejte trupem ze strany na stranu, aniž by se vám hýbala spodní polovina těla. Střídejte pomalé a rychlé tempo.


Velký lékařský slovník online...

    V této závěrečné fázi dochází k vlastnímu posilování svalů. Doba udržení stahu se pohybuje od jedné do sedmi sekund. Počet opakování se zvyšuje od 80 stahů na počátku ke konečným 300 stahům za den. Po zvládnutí popsaného cvičení vleže je možné volit i jiné polohy (sed, stoj). Svaly pánevního dna (stejně tak jako jiné svaly) obsahují dva druhy vláken. Jeden typ vláken rychle zaujme stah, ale ve stahu vydrží jen krátkou dobu. Druhý typ vláken stah zaujme pozvolna a udrží ho delší dobu než ten první. Každý druh vláken je třeba posilovat odlišným způsobem. Střídejte proto stahy rychlé s krátkou výdrží se stahy s pomalým zaujmutím stahu, ale s dlouhou výdrží.
    Pokuste se uložit si obraz pánevního dna do paměti tak, abyste si jej uměly kdykoliv během cvičení vybavit. Je důležité umět si představit, jak vypadá oblast, se kterou budete pracovat. Doporučujeme pokusit se o stažení konečníku a pochvy za průběžné kontroly zrcátkem.
    Izolace představuje nácvik odděleného stahu konečníku a pochvy. Důležité je, aby nedocházelo k záměně stahu pánevního dna za práci břišních a hýžďových svalů. V průběhu cvičení je nutné dbát na pravidelné dýchání. Pro nácvik izolace doporučujeme klientkám taktéž cvičit zadržení proudu moči při močení.
    Vzhledem k obtížnosti nácviku izolovaného stahu konečníku a pochvy se doporučuje začínat vleže na zádech. V této poloze je provádění Kegelova cvičení nejjednodušší. Nohy pod koleny lze vypodložit (dekou nebo polštářem) tak, aby se snížilo napětí břišních svalů. Během relaxace se snažte soustředit na oblasti pánevního dna.


Did you like this article? Share it!

    Sedněte si na zem, za zády se dlaněmi opřete o podložku a zvedněte zadek. Dlaně by měly být v jedné linii s rameny. Neprohýbejte záda, nekrčte ruce. V rovné pozici vydržte 5–7 sekund. Vyzkoušejte také variantu tohoto cviku s pokrčenýma nohama do pravého úhlu. Sadu pěti opakování provádějte několikrát denně.
    Při provádění tohoto známého cviku se soustřeďte na to, aby paže, ramenní klouby i šíje byly uvolněné a celý pohyb vycházel pouze z pánevního dna. Při prohýbání i hrbení se vytahujte nejen ve směru temene, ale i kostrče, přičemž se stále snažte sedací kosti stahovat k sobě.
    Lehněte si na záda, ruce nechte podél těla a opřete se o dlaně. Pokrčte nohy, opřete se o chodidla a pomalu zvedejte pánev. Zatáhněte bříško a neprohýbejte se v zádech. V této pozici vydržte několik sekund a snažte se v ní stahovat a uvolňovat pánevní svaly. Pět opakování tohoto cviku provádějte 3–5krát týdně.
    Pozor: nedoporučuje se cvičit stahování svalstva pánevního dna nácvikem přerušovaného močení, protože se zjistilo, že to není pro funkci močového měchýře dobré a může to způsobit dokonce i infekce.


Život farem dokážou brzy monitorovat včely s batůžky plnými senzorů

    Lehněte si na záda, pokrčte nohy a začněte je pomalu rozvírat do stran tak jako motýl svá křídla. Chodidla se navzájem pevně dotýkají. Ruce nechte volně podél těla, můžete si je také položit na břicho nebo zapažit. Hlídejte si postavení zejména bederní páteře, která musí zůstat na podložce – pokud máte problém s prohnutými zády, můžete bederní páteř podestlat malým polštářkem nebo ručníkem. Tento cvik provádějte v deseti opakováních několikrát týdně. Jelikož je velmi uklidňující, je vhodný například před usnutím. Prospěje vám také v případě, že máte problémy s kyčlemi nebo zkrácené tříselní svaly.
    Zajímavý vedlejší účinek cvičení? Co třeba lepší orgasmus! Pokud budete pravidelně cvičit, výsledky se dostaví už po pár týdnech a tomu my říkáme skvělá motivace. Kdo by nechtěl dosáhnout snadněji intenzivnějšího vyvrcholení, které vás katapultuje do světa extáze? A to samozřejmě neplatí jen pro ženy, ale i pro muže. Ti by měli zahodit lahvičku viagry a začít praktikovat Kegelovy cviky hned teď, protože ty nejenže zlepší jejich sexuální výkon, ale dokonce se spekuluje i o tom, že dokážou zvětšit jejich „chloubu“.

Copyright © Dossani milenium group 2000 - 2019
cache: 0000:00:00