Jak na věc


jumping drums youtube

Nový atraktivní fitness sport JUMPING

    Mudr. Jan Střítecký (ortoped a lékař ZZS) tvrdí: „Tento druh cvičení nezatěžuje zdraví a nemá negativní vliv na zúčastněné klouby a páteř. Naopak, jsou posilovány rozmanité svalové skupiny a uvažovat lze i jistý relaxační efekt.Registrovaná světová obchodní známka Jumping® je garancí kvality a zkušeností, které společnost JTB International, s.r.o. předává více než deset let.Jumping® zlepšuje fyzickou a psychickou kondici jednoduchým a zábavným způsobem.
    Při pravidelném provozování Jumpingu (alespoň 2x týdně) jsou znatelné výsledky nejen viditelné, ale i měřitelné a to v relativně krátkém časovém horizontu (4 až 6 týdnů). Je to také proto, že při 50 minutách Jumpingu spálíte 500 až 650 kcal, což je několikanásobně více než u jiných sportů a při tom šetříte svoje klouby, protože je chráníte před zbytečnýmy otřesy.
    JUMPING je zábavné cvičení, u kterého se pořádně zapotíte. Trampolínka o rozměrech 122 cm je ideálním nástrojem, vymezuje Váš prostor pro cvičení, kde jste naprosto sami.Na rozdíl od aerobicu, kde v případě, že nestíháte tempo či měnit kroky, tak hrozí, že Vás celý dav nadšených cvičenců doslova smete.


Je nám líto, ale při odesílání dat nastala chyba.

    Program byl sestaven tak, aby si na své přišel opravdu každý. Díky kombinacím rychlých a pomalých poskoků se silovými prvky a rychlých sprintů, efektivně spalujete tuky. Komplexnost cviků zaručuje posílení celého těla a tvarování jednotlivých partií. Značná část lekce je věnovaná i balančnímu cvičení, které je na pružném výpletu trampolínky opravdu zábavné. Výhodou balancování je zpevnění hlubokého zádového svalstva, které jiným než balančním cvičením neposílíte.
    Chystáte-li se na lekci jumpingu poprvé, připravte si pohodlné sportovní oblečení, nejlépe ze savého materiálu a pevnou sportovní obuv (fitness). Nezapomeňte na ručník a dostatek tekutin (alespoň jeden litr, můžete zakoupit na recepci našeho centra: vodu i různé spalovače)
    Jednoduché kroky, dynamické poskoky, rychlé sprinty, balanční posilování, skvělá hudba, zkušený a motivující instruktor, lekce plné zábavy a euforie...
    Základní myšlenkou komplexního programu který v současnosti nabízí více než 220 Jumping® center v 8 zemích světa, bylo vytvořit účinný a zábavný model efektivního cvičení pro širokou veřejnost
    Jumping® je originální cvičení v oblasti fitness průmyslu. Léty prověřený aerobní program na patentovaných trampolínách je určen pro všechny generace tak, aby vytvářel zábavnou formou fyzickou a duševní rovnováhu.
    Zvýšíte tak svůj maximální výkon a můžete dosáhnout lepších výsledků, ať už je Váš cíl jakýkoliv. Základní kroky a práci s řídítky vysvětluje lektor během lekce.


Nechte se motivovat instruktorem

    Jumping je ideálním sportem pro formování postavy a skrývá mnoho unikátních výhod. Ze zdravotního hlediska blahodárně působí prakticky na všechny systémy lidského těla a tak se řadí mezi velmi účinné formy pohybových aktivit. Kompletní program je přístupný široké veřejnosti a to bez ohledu na věk a momentální fyzickou kondici. Cvičení Jumping nezatěřuje klouby, díky doskokům na pružném výpletu trampolíny a proto je vhodny i pro lidi trpící obezitou.  
    Jumping je sport pro každého - nezáleží na věku, hmotnosti či fyzické zdatnosti - lekci zvládne úplně každý. Instruktor udává tempo, kombinuje cviky tak, aby se procvičilo celé tělo a upozorňuje na správné držení těla.
    Jumping nemá složitou choreografii - skáče se na místě, vychází z aerobiku a jeho jednoduchých kroků, proto se nemusíte učit žádné složité kombinace cviků, abyste s tímto krásným a energickým sportem mohli začít.
    Podstatou JUMPINGu jsou jednoduché poskoky na speciálně vyvinuté trampolínce. Propracovaný zábavný program, motivující hudba, balancování. Významně se zlepšuje koordinace pohybu, rovnováha a kondice.


Děkujeme, Vaše zpráva byla úspěšně odeslána

    Mudr. Pavel Čížek říká: „Nedávno jsem byl osobně přítomen na hodině Jumpingu, byl jsem příjemně překvapen komplexností cvičení. Toto cvičení můžu zhodnotit jako velmi prospěšné při prevenci proti kardiovaskulárním one­mocněním a jeho komplikací. Při cvičení dochází k rychlejšímu spalování tuků a tak mohu doporučit i k redukci nadváhy. Vlastní váha těla významněji nezatěžuje kloubní aparát jako při cvičení na posilovacích strojích, nebo s činkami. Tento program posiluje i hluboké zádové svalstvo a to je velmi účinné při bolestech zad způsobené sedavým zaměstnáním. Jako lékař mohu program Jumping vřele doporučit jako doplněk správné životosprávy s přihlédnutím na zdravotní stav cvičícího.“

Copyright © Dossani milenium group 2000 - 2019
cache: 0000:00:00