Jak na věc


holidaycheck

HolidayCheck partnerem programu Miles & More

    A jak to prakticky funguje? U každého hotelu v katalogu najdete v pravém dolním rohu hodnocení uživatelů nezávislého recenzního portálu Holidaycheck. Stupnice od 1 do 6 bodů hodnotí vybavení, polohu, stravování, servis a ostatní služby v hotelu. Pokud si chcete názory a hodnocení klientů ověřit, naleznete je na www.holidaycheck.cz. Hodnocení u jednotlivých hotelů v katalogu jsou platná v době vydání katalogu a poskytuje je společnost Holidaycheck. „Pevně věříme, že nezávislá hodnocení samotných uživatelů budou ku prospěchu všech našich klientů a pomohou jim vybrat si takový hotel, aby byli na své dovolené maximálně spokojeni,“ uzavírá Tatiana Poláková, Neckermann CK.
    Vaši firmu můžete v našem katalogu zvýhodnit, informace jak Váš zápis více zviditelnit naleznete v nápovědě. Zvýhodněná firma se zobrazuje na předních pozicích a je zvýrazněna.
    Neckermann Cestovní kancelář, společnost patřící do skupiny Thomas Cook, navázala spolupráci s nezávislým recenzním portálem Holidaycheck a u všech svých hotelů uvádí nezávislé hodnocení klientů hotelů z celého světa. „Prověřování kvality hotelů a její transparentní komunikace zákazníkům je naší prioritou.


Prestižní ocenění pro Mariánské Lázně - HolidayCheck Destination Award 2012

    Miles & More je mezinárodní věrnostní program společností Lufthansa, Austrian Airlines, SWISS, Brussels Airlines, LOT Polish Airlines, Adria, Croatia Airlines, Air Dolomiti a Luxair, který nyní zahrnuje více než 23 milionů účastníků. Na programu se podílí více než 300 partnerů z celého světa. Patří mezi ně členové Star Alliance, největší letecké aliance světa, dále hotely a autopůjčovny, stejně jako mnoho dalších firem z oblasti financí, obchodu, telekomunikace, nakladatelství a automobilového průmyslu. Program Miles & More nabízí svým účastníkům sbírat u těchto partnerů prémiové míle, které pak mohou vyměnit za letenky, vouchery a jiné odměny. Více informací o programu naleznete zde: www.miles-and-more.com.
    Výhody ze spolupráce plynou všem registrovaným uživatelům programu Miles & More. Ti navíc nejsou omezeni žádným minimálním počtem recenzí, které by museli napsat. 100 mílí získají již za své první hodnocení a následně za každou další zveřejněnou recenzi hotelu na portálu HolidayCheck. Jedná se tak o zajímavý a jednoduchý způsob, jak díky HolidayCheck získat prémiové míle. Toto partnerství tak přinese turistům mnoho výhod od plánování dovolené až po jejich návrat.


PR servis České tiskové kanceláře

    HolidayCheck je největší evropský nezávislý turistický portál pro sdílení zkušeností z cest. Turisté si tak na www.holidaycheck.cz mohou najít hotel podle zkušeností dalších turistů, mohou zkontaktovat další turisty pro další informace a také si hotel rovnou rezervovat. Hlavními stavebními kameny portálu je databanka s více než 10 miliony recenzí hotelů, fotografií, videí atd. Nezávislý spotřebitelský test již dvakrát ocenil HolidayCheck jako jediný turistický recenzní portál hodnocením „dobrý“ (známka 1,8 – testu 2/2010) a jako portál poskytující ubytování hodnocením „dobrý“ (známka 2,4 – testu 5/2012). HolidayCheck pomáhá turistům zažít tu nejlepší dovolenou.
    Ještě nikdy se psaní recenzí hotelů tak nevyplatilo! Od 1. března 2013 se turistický portál HolidayCheck stává novým partnerem Miles & More. Účastníci tohoto věrnostního programu společnosti Lufthansa mohou na portálu HolidayCheck hodnotit hotely a sbírat tak prémiové míle. Největší evropský turistický portál HolidayCheck, který se specializuje na poskytování hodnocení hotelů, je jediným partnerem programu Miles & More tohoto druhu.
    Více než 23 milionů účastníků programu Miles & More má tak šanci sbírat s HolidayCheck prémiové míle, které pak mohou využít při svých cestách. Georg Ziegler, vedoucí oddělení B2B dodává: „Partnerství mezi Miles & More a HolidayCheck spojí dvě velké skupiny turistů. Pro aktivní členy programu Miles & More se tak HolidayCheck stává ideálním místem, kde se mohou podělit o své zážitky. Turisté tak nejen pomohou vytvořit kolektivní a objektivní obraz kvality ubytovacích zařízení na portálu Holidaycheck, ale navíc získají i odměnu v podobě prémiových mílí.“


Copyright © Dossani milenium group 2000 - 2019
200
11660
cache: 0024:00:00