Jak na věc


hlášky pilotů

Předvánoční období zvyšuje riziko onemocnění. Jak se před nemocí chránit?

    Měla bys na začátku varovat. Jel jsem s notebookem na klíně autobusem a málem jsem byl odvezen na psychiatrii jako duševně chorý, příp. na záchytku jako zkouřený :-D
    Po každém letu vyplňují piloti formulář, který se jmenuje Grip, neboli stránka. A tam napíšou všechny technické problémy a závady na letadle, které zpozorovali během letu a které je potřeba opravit. A mechanici si to přečtou a zjednají nápravu a pak do formuláře napíšou, co a jak bylo opraveno. Mají zcela zvláštní humor.... 


NORWEGIAN CHTĚJÍ EXPANDOVAT DO ASIE!

    Jedna se o opravdove zaznamy. > > Vez: "Abysme zabranili hluku, uhnete prosym o 45 stupnu doprava." >Pilot: "Co muzeme delat za hluk ve 35000 stopach?" Vez: "Takovej rachot, jako kdyz vase 707 narazi; do 727 pred vami." > > >Vez: "Jste Airbus 320, nebo 340?" >Pilot: "Samozrejme, ze Airbus 340". >Vez: " V tom pripade budte tak laskav a zapnete pred startem taky ty dva dalsi motory." > > >Pilot: "dobre rano Bratislavo" >Vez: "dobre rano, pro informaci, tady je Viden" >Pilot: " Chystame se na pristat, Bratislavo." >Vez: "Tady je opravdu Viden" >Pilot: " Viden?" >Vez: "Ano Viden!" >Pilot: "Ale proc? My jsme chteli do Bratislavy." >Vez: "OK, tak prestante pristavat a zahnete doleva." > > >Pilot spolecnosti Alitalia, kteremu vyradil blesk z provozu pulku kokpitu: " >Skoro vsechno nam vypadlo, nic uz nefunguje, ani vyskomer uz nic neukazuje........" Po peti minutach nadavani se ozve pilot jineho letadla: "Drz uz hubu a zemri ja
    Kdyby cestující věděli, jak se mnohdy baví piloti a pracovníci letového dispečinku, možná by do letadla ani nesedli. Čtěte nejlepší hlášky, které údajně skutečně zazněly.
    Nechutná zkušenost a zážitek – tak mluví o svojí cestě se společností British Airways 39letý Andrew Wilkinson. S aerolinkami absolvoval dálkový let z Anglie do Jihoafrické republiky – a celý na sedačce
    Nízkonákladové aerolinky Norwegian prozradily další plány svého rozvoje. A mnohem více se teď chtějí zaměřit na Asii. Skandinávský dopravce teď provozuje nejdelší nízkonákladovou linku na světě – a to mezi


Piloti Josef Horák a Josef Stříbrný, kteří se stali záminkou pro vyhlazení Lidic. Co se s nimi stalo po válce?

    „Je to třeba při odletu nebo po přistání, to jsou takové ty hlášky, které občas cestující slyší. Jako je crosscheck nebo armed a disarmed, tam se jedná o to, že po odjetí schůdků před odletem nebo takzvaného chobotu, kterým nastupují cestující, tak je potřeba armovat skluzy nouzové v případě pokud by se stala nějaká nehoda a otevřely se dveře, tak aby se skluzy automaticky nafoukly. A potom obráceně po přistání, aby se disarmovaly a ty skluzy se automaticky nenafoukly, což by mohlo vést k nějakému zranění.“ řekl UP NEWS Marek Černoch.
    Pokud se chystáte sednout do letadla i po přečtění těchto hlášek, nezapomeňte se pojistit. KALKULAČKA CESTOVNÍHO POJIŠTĚNÍ
    Dva kravaťáci, Harvey a Mike, pracují v právnické firmě a pro opravdu povedený fórek nemusí chodit daleko. My jsme pro Vás vybrali 10 nejlepších hlášek z tohoto seriálu, protože podle nás si  zaslouží čestné místo v žebříčku nejlepších televizních seriálů.
    Jak můžete vidět, web je postaven moderně a prošpekován různými sociálními pluginy. Lidem, kteří nejdou s dobou, proto možná něco nepůjde, ale po dohodě s vývojářem pro nápravu děláno nic nebude. Internet Explorer 6 apod. jsou fakt sračky, tak už si konečně stáhněte něco novějšího :).
    Obsah tohoto webu nemusí být vhodný pro děti. Obsah tohoto webu nemusí být vhodný ani pro lidi nad 18 let. Obsah tohoto webu nemusí být vhodný ani pro jeho autora. Takže kdyžtak odchod, lidi, ju! :)


Víme, jak získat půjčku se sazbou hypotéky

    Autorem je MáŠa. Vkládá sem nějakou svou tvorbu a jiné blbosti. Dále sem pak vkládá ještě věci, co mu cvrnkly do nosu a připadaly mu vtipné. Vám třeba nebudou. Kvůli smyslu pro humor, který má každý jiný, sem proto jiné osoby nic vkládat nemohou. Tedy kromě komentářů.
    Zde je opět seznam nejvtipnějších hlášek mezi mechaniky a piloty. Po každém letu, kdy je letadlo zaparkováno do hangáru, musí pilot vyplnit formulář, kam se píšou závady letadla. Nebo jejich podezření. Mechanici si zprávu od pilotů přečtou, závadu opraví a do formuláře o tom napíší zprávu. Ani letečtí mechanici rozhodně nejsou bez smyslu pro humor.
    Ambulance a požární vozy mířily na mezinárodním letišti v Hong Kongu k nouzovému přistání letounu společnosti Vietjet s více než 100 lidmi na palubě. Stroj mířil z Tchaj-wanu do Vietnamu, když kontrolky začaly ukazovat


Kapela Pilot má před sebou velkou budoucnost. Klip k songu SÁM. se opravdu povedl

    „Těsně před odletem mohou cestující slyšet hlášku, kdy piloti říká cabine crew departure position nebo před přistáním cabine crew arrival position a tím vlastně piloti říkají, že jsou těsně před vzletem nebo těsně před přistáním. A palubní personál si má sednout a připoutat se. A pak samozřejmě během letu nebo před odletem, na nastartování motoru, na takzvané check-listy, kdy se prověřují všechny systémy, tak jsou přesně dané hlášky.“ dodal Černoch.
    Cabin crew emergency. Tuhle frázi v letadle zkrátka slyšet nechcete. Jsou ale i další anglické věty, které piloti používají při každém letu. Ale nejen oni, ale i palubní personál.

Copyright © Dossani milenium group 2000 - 2019
200
13249
cache: 0024:00:00