Jak na věc


emisní normy ve městech čr

VIDEO: Hazardér s vozíkem. Řidič mercedesu převedl šílený manévr

    A najlepší sú tí kvázi-tuneri, ktorí si "vyladia" riadiacu jednotku z 66 kW minimálne na 150. Vtedy je to extra hluk a extra smrad. A o spotrebe nehovorím. Potom už je omnoho ekologickejší aj Ford Mustang V6 s oveľa vyšším výkonom.
    no to sem si početl. proti ekologii nic nemám.firemní auto mám euro5 a moje soukromé euro4 s filtrem pevných částic a aditivy.nekouří a nesmrdí jako diesel.ale je cítit jinak-takovej divnej smrad jeko když nachčijete na ohníček.mám velké pohodlné auto a žere to 6l na sto.to samé v benzínu žere kolem deseti.tak na benzín mě nepřemluvíte.hlavně když jezdím pravidelně na slovensko. až vymyslíte elektromobil co na jedno nabití ujede tisíc km a bude stát aspon stejně jako normální auta tak si ho koupim.ale můj sen je atomový auto.když to dokáže honit léta velkou ponorku tak proč by to nemohlo v malém honit auto že jo. ale stejně než se něco stane a změní tak budu už shnilej pod zemí.mějte se a dízlům zdar.:-)
    V létě 2012 zařadila světová zdravotnická organizace (WHO) výfukové plyny všech naftových aut (včetně "nejmodernějších") mezi vysoce karcinogenní látky.


Legendární žigulík jako driftující monstrum. Přežije fakt všechno?

    Celkem je v Evropě přes 220 měst, která řeší své ekologické problémy cestou zavádění nízkoemisních zón. „Je to zjevný trend, který bude nadále pokračovat, a s nímž je třeba počítat jak teď, tak především v blízké budoucnosti“, říká prezident úAMK Oldřich Vaníček. Autoklub si vzal za úkol motoristy s předstihem informovat o dalším vývoji a konkrétních krocích v jednotlivých zemích i u nás.
    dobré stránky ten antidiesel...škoda,že na titulní straně je elektromobil za několik milionů,naprosto nedosažitelný a ještě navrch všechno v angličtině...trapné
    Rozumím Vašim pocitů, také bydlím u silnice, kde jsou každé ráno kolony. Nicméně, nikdno mě nenutí tu bydlet, když to nebudu chtít déle snášet přestěhuji se jinam. Vzhledem k cenám nemovitostí to asi bude někde mimo velkou aglomeraci...cena za čisté ovzduší.
    ale Ptáčku. nevyplivne nýbrž vypálí při velmi vysoké teplotě.když pojedeš za ním tak to ani neuvidíš že se to stalo.saze bezezbytku vyhoří. auta s fap filtrem nekouří.taky jedno mám.a někde sem tu četl že je to drahé.není.originální výměnou kus za kus sem platil dva tisíce.původní filtr vydržel 185tisíc km. v pohodě.benzín leju jen do motorky a do zapalovače.


Nejhloupější smrt na silnicích: Po nehodě se poprali, smetl je kamion

    P.P.: Nemáme nic proti naftovým motorům v kamionech, tam jsou výkon a navíc přísné emisní limity v rovnováze. Právě do kamionů a do traktorů naftové motory patří. Nikoliv do osobních vozidel. Kamion veze 30 tun, osobní auto běžně max. 200 kg živé váhy. Vidíte ten rozdíl? Spolehlivost naftového motoru u osobního vozu je diskutabilní, většina jejich uživatelů již musela někdy měnit vstřiky, které nejsou levnou záležitostí. Další běžná věc v České republice je, že firma odjezdí čtyři roky s naftovým autem, prodá jej do bazaru. Novému majiteli pak přestane fungovat filtr pevných částic a on jej nechá někde v garáži vyříznout, upravit řídící jednotku a jezdí vesele dál. Rázem je z normy Euro 5 norma Euro 1. Nový filtr pevných částic stojí až 50 000 Kč. Přitom emisní kontrola tohle vůbec neřeší. Naproti tomu katalyzátor do benzinového auta se dá pořídit za 5000 Kč.
    Určite by bolo zaujímavé pri kúpe auta naraziť v prospekte na upozornenie, že diesel môže zabíjať. A ak ide o dieselové autá, VW Group a ich "superultrainovatívne" motory TDi sú v našich končinách asi najrozšírenejšie diesely. Ak porovnáme napríklad takú Octáviu s pravekým motorom 1,9 TDi s Reanultom Mégane 1,5 DCi už hneď zistíme veľké odlišnosti. Napríklad už to, že TDi je výrazne hlučnejšie a na pohľad je aj viditeľné tmavší výfukový plyn. Čím to je? Žeby vo VW vyrábali nekvalitné filtre pevných častíc? Alebo že by toto futuristické zariadenie vôbec nepoznali?
    Výzkumníci z ICCT proto do budoucna požadují nezávislé testy v reálných jízdních podmínkách. Zkoumaly by nejen emise oxidů dusíku, ale také oxidu uhličitého. A to na autech, která by dali k dispozici jejich majitelé nebo půjčovny, nikoliv sami výrobci.


Robustní offroad na elektriku? Volkswagen má odvážný tajný plán

    Jiný výzkum přitom nedávno prokázal souvislost naftových sazí s výskytem kardiovaskulárních chorob. Neboli, ve jménu nízké spotřeby napřed všichni zblbneme a potom umřeme na infarkt.
    Nejbližší budoucnost, tedy postupně od roku 2020, bude ve znamení dalších omezení pro starší auta nesplňující přísné emisní normy. Zatím se jedná obvykle jen o vjezd do center měst, ale postupně se očekává úplný zákaz.


Bizarní nehoda. Řidička “hupsla“ na svodidla, auto viselo ve vzduchu

    Lidičky copak jste se úplně zbláznili? Je rok 2011!!! Přemýšleli jste, co by se stalo, kdyby diesely v osobních autech nebyly? Prostě by neexistovaly? Všechno je v hlavě, je to o myšlení a cítění. Proč Praha loni nakoupila stovky dieselových autobusů za miliardu? Do jednoho budou po dvouletém provozu jedním z hlavních znečišťovatelů ovzduší v Praze po dobu nejméně deseti let. Je to krása procházet se s kočárkem ve kterém spí malé miminko karcinogenním městem. Pro mě osobně je každý provozovatel dieselového auta bezohledný ke svému okolí, každý moc dobře ví, v jakém stavu vozidlo má.Dále jsem nikdy nepochopil logiku, myslím technickou opodstatněnost, ultradrahých limuzín a SUV v cenách milionů korun s naftovými motory. Jen Audi Q7 má asi šestnáct drahých komponent, zajišťujících ekologickou přijatelnost zplodin. Dvěstě tisíc kilometrů za tři roky, šup do bazaru a nový trvalý kouřosmrad je na světě.
    ICCT získalo data od britské společnosti Emissions Analytics, které provedlo měření 15 automobilů šesti různých značek, chlubících se splněním normy Euro 6 a zjistilo, že skupina v průměru vykazovala sedmkrát vyšší emise oxidů dusíku, přičemž nejhorší vůz ze skupiny převyšoval normu dokonce 25krát!


Pomáhat a chránit! Kamioňák zapadl, přístup policie ho šokoval

    rozhodně neuniká 70% energie jen tím,že se jezdí autama se spalovacím motorem,z ropy se dělá dost málo paliv a hodně ostatních věcí,jako asfalt po kterým jezdíme a chodíme a chemie všeho druhu,oleje(i do elektromobilů) a taky pytlíky a plasty a lepidla,polystyren na vaše fasády a plastová okna a kdoví co ještě...taky nech prirátajů z čeho byl vyrobený elektromobil a kde se získávají kovy na jeho konstrukci,měď,olovo,zlato na elektroniku,hliník,spousta plastů na baterie,kyseliny a hydroxidy a jiné srágory a kolik těch baterií se v tom elektromobilu vystřídá a náklady na jejich alespoň 50% recyklaci a dál a dál...kdo a kde je těží(děti někde v africe,nebo v číně...),kolik toho kde vyteče a pozabíjí jako v chemičce v indii...
    Nezákonné to ale není, protože norma o výfukových plynech od září platí pouze pro nově zaregistrované vozy. Část naměřených hodnot ji ale překračuje tak výrazně, že se tím vysvětluje, proč je v některých městech navzdory stále přísnějším omezením horší kvalita vzduchu, než povolují nařízení Evropské unie.
    Samozrejme, hrozbou pre respiračný systém človeka sú jeden i druhý. Rovnako, ako aj autá na benzín, plyn a tiež hybridy. Dôležité je ale rozoznať do akej miery. Dnes je utopistické prejsť na systém neprodukujúci emisie. Je ale spôsob, ako ich rapídne znížiť, aspoň v mestách. Je ním MHD (nečakane :-D). Poviem jednoduchý príklad: Obyčajný "nehybridný" autobus so spotrebou 25 l/100km vezie 40 ľudí. Ak by každý z nich používal hoci aj Toyotu Prius plug-in so spotrebou 3 l/100km, v konečnom dôsledku by sa vyplýtvalo až 120 litrov paliva. Ak by mali dosiahnuť nižšej spotreby v osobákoch, museli by ísť 8 plno naloženými Priusmi plug-in v eco-mode.


Zákaz předjíždění pro kamiony: Šikana řidičů, tvrdí podnikatelé

    Jsi jen velký agresivní a nadutý tlučhuba,auto nabíjené sluncem z elektřiny,kterou všichni dotujeme?Kam ho mám v noci napojit,když s ním přes den jezdím?Když jsou v zimě zasněžené a je většinou jen tma?Lithiové baterie?Víš jak a kde se těží?Čím se nabíjejí a jak se ta elektrika vyrábí?Měl jsem s Tebou tu čest jednat.Auta nejsou to,co spotřebovává veškerou ropu a auta také nejsou to,co znečišťuje ovzduší,mnohem víc znečišťují největší námořní lodě,tuším asi 6 největších lodí víc než všechna auta na zemi a ty lodě,to nejsou tankery.To ty ale nechceš vidět a meleš tou svou agresivní hubou a děláš si jen nepřátele a odpůrce.
    Pěkný článek, líbí se mi, už jen proto, že mi smrdí benzín a nafta v autech, co jedou nebo stojí předemnou na křižovatce. Já bych zrušil oboje. Jezdím bez oleje, svíček, filtrů a podobných hovadin, co tyhle motory potrebují, včetně servisů, emisích atd. Zlatý můj elektromobil a jestli něco budete namítat o tom, že stejně kouří někde jinde, tak máte smůlu, nabíjim z vodní elektrárny. :D Je důležité, kde totiž nabíjíte. :)
    P.P.: Zjednodušeně řečeno, točivý moment je to, co vás při rozjezdu „vtáhne“ do sedačky. Podíváme-li se na dvě identická vozidla stejného obsahu, počtu válců a použití turba, VŽDY bude mít vyšší výkon benzinový motor. Proto také logicky i o 1-2 litry vyšší spotřebu paliva. Točivý moment je ale vyšší u dieselového motoru, proto je vhodný do traktoru nebo kamionu.
    každý auto, který spaluje smrdí - LPG,CNG,Diesel, Benzín, ethanol je to jedno. Žádný auto není ekologický, ať se to někomu líbí nebo ne. Je jedno co má pod kapotou. Každý auto, je pro přírodu zátěž.....


Za německé dálnice zaplatí i řidiči osobáků. Ministr prozradil odkdy

    hlavně,jestli ten váš názor je opravdu váš názor a jestli nezastupuje váš názor vaše uši a vaši zaujatost v případě,že váš prius má najeto 100 000 a ten passat třeba 700 000!až bude mít váš prius najeto tolik,co ten passat,budete sebou vláčet utahaným motorem zbytečné baterky v nepohodlném malém autě,zatímco passat bude pořád normální pohodlné a spolehlivé auto i s milionem ujetých km...jo a mám naftový pickup,felicii 300 000 km,pouze měněná ložiska v kolech,olej v motoru,spojka a pneu...jsem zvědavý na užitnou hodnotu vašeho priusu po 14 letech a na cenu baterií po 14 letech :-)
    Jak se díváte na námitku, že moderní dieselové motory BMW, Daimler a dalších výrobců dosahují spotřeby, která je u benzinových motorů podobného výkonu nedosažitelná?
    P.P.: Kdy budeme dýchat opravdu čistý vzduch? Až bude norma Euro 20? Nebo až pojede po ulici elektrické auta, které dobijete ze zásuvky, tiché, bez oleje v motoru. Dnešní agresivní marketing automobilek a jejich „čisté diesely“ jsou naprostým nesmyslem. V budoucnu za to ponesou odpovědnost, podobně jako tomu bylo u tabákových společností.
    Na řadu přijdou nejdříve diesely, ale v řadě měst budou rychle následovat zákazy dokonce i pro všechna osobní i užitková auta se spalovacími agregáty. Vlajku ekologického boje zvedli především zástupci měst v Evropě.
    Pan Ptáček je lhář a podvodník !! Závislý na drogách a alkoholu! A lustruje lidi a odposlouchávání lidi atd..mel by řešit problém závislosti a zamyslet co je legální a co není :D


Hitparáda prohřešků aneb Jak být lepším řidičem v novém roce

    Během výzkumu se deset dobrovolníků nechalo na hodinu uzavřít do místnosti naplněné výfukovými plyny v koncentraci, která odpovídala rušnému městskému provozu. Vědci monitorovali mozkovou aktivitu dobrovolníků na elektroencefalografu.
    itálie a řecko jsou plné naftových elektráren,největší znečištění splodinami z motorů na světě způsobuje 6 největších námořních lodí,sloy 6 a uplně všechno tohle dohromady je uplné nic proti tomu,co znečišťuje příroda sama pomocí sopek,skleníkového plynu metanu například pomocí krav,hnilobných přírodních procesů a podobně,všechna auta na světě jsou dohromady jen slabý odvárek a jejich problém je v tom,že způsobují pouze lokální znečištění
    První nízkoemisní zóny zavedlo už v 90. letech minulého století Švédsko. Konkrétně šlo o města Stockholm a Göteborg (asi úplně první město v roce 1996).


Auto holýma rukama nezastavíte. Jak jezdit na sněhu a náledí?

    Ale Tomasi, nafťák opravdu smrdí. Kudy se pohybuješ, že jsi to ještě nepocítil? Pan Ptáček má tedy pravdu. On a mnozí jiní, nemají nafťáky rádi, protože poškozují naše zdraví více než benzínový motory. Vímo čem píšu, protože při výkonu mýho zaměstnání používám nákladního Mercedesa dva roky starýho. Člověče on smrdí víc, než sterej nafťák. Je to nepříjemnej štiplavej smrad ze zařízení na čištění výfukových plynů tzv.močka (AdBlue). Kouří taky jako lokomotiva, jen to není tolik vidět. Je to ale vidět na nástavbě za vejfukem. Jasně, vozovej park se musí omladit, ale rovněž tak nesmíme zapomenout na naše zdraví a udělat vše pro to aby bylo poškozováno co nejmíň. Součástí vyčištění našich ulic a plic musí být taky vytěsnění nafťáků z ulic.
    K firemním octáviím: měl jsem možnost dlouhodobě služebně užívat jak octavii I 1.9 TDI 66 kW tak octavii II 1.9 PD TDI 77 kW s oběma nebyl problém při slušném ježdění nebyl problém jezdit kolem 5 l/100km i po městě, nic méně v e městě jsem preferoval MHD vždy když to bylo možné. Pokud u Vás ve firmě všichni jezdí za 7l/100km je třeba si uvědomit, že " z cizího (firemního) krev neteče", tak se podle toho většina uživatelů firemních aut chová.
    Vy jste fakt mimo realitu blbci.. Naftu v osobacich ne a v kamionech jo? Idioti kdyb jste vedeli co majitele autodoprav tankuji do novych tahacu euro 6 tak by jste se tomuhe bludo smali stejne jako ja. Jste fakt idioti a o realite co prechroupavaji tahace v hektolitech nevite zdaleka nic. Svara jezdi kamcakem. A jak euro6 si cvachta transformatorovy olej co? Utopije jak prase zakazat nafu nic tim nevyresite tak se proberte


Města se bojí emisí a zavírají centra. Kde platí zákaz?

    Podľa môjho názoru je úplne jedno,že tie dojazdy sú v bežných autách stále dosť mizerné,ale pokrok jednoducho nezastavíš.V tomto segmente sa v krátkej dobe začínajú točiť obrovské peniaze a povedzme si úprimne aj podstatný fakt,že zo stenšujúcimi sa zásobamy ropy a pokračujúcim rabovaním planéty na miestach,kde ešte nejaká je,narastá aj strach z jej budúceho nedostatku,aj ked nahlas sa o tom nehovorí.Alebo sa tento fakt zámerne prehliada.Je úplne irelevantné dohadovať sa o tom,či nedostatok ropy začneme pociťovať zajtra o 5,alebo 20 rokov,je to v každom prípade žalostne málo času nato,aby sme dokázali prebudovať celosvetovú infraštruktúru,energetický priemysel a rozvodné siete na elektromobilitu,či iné alternatívne druhy pohonu.Stačí si len vyhľadať energetický ekvivalent ropy,ktorú deň,čo deň automobily na svete spália a to číslo je viac,než alarmujúce,najmä keď si uvedomíme,že min.70% tejto energie odchádza deň,čo deň úplne nevyužitej teplom a výfukmi a zamoruje atmosféru.Takže z toh


Filmoví autoboti! Camara ze série Transformers poslouží dobré věci

    Musím souhlasit s tím, že smrad z (nejen) dieslu je ve městech všudy přítomný, nemohu ovšem souhlasit jakým způsobem prezentujete své názory. V podstatě nedáváte lidem možnost volby, ale říkáte, že dělají věci špatně a tím je rozhodně o své pravdě nepřesvědčíte. Sám se snažím ve svém okolí propagovat elektromobilys větším či menším úspěchem. Lidi se nesnažím přesvědčovat tvrzením, že jezdit autem se spalovákem je vlastně zločin, když můžou jezdit na elektřinu. Prostě jim dám možnost si to zkusit,, aby sami o tom začali přemýšlet. Obávám se, že Váš "hon na čarodějnice" (diesly) je veden šlechetnými úmysly, ale s tímto radikalismem u běžných lidí neuspějete. A pro ty co jsou znechuceni stavem ovzduší ve městech a nedobrovolně musí čichat smrad z dieslu v kolonách: Každý by měl začít u sebe. Pokud je to pro Vás tak nesnesitelné, odstěhujte se na venkov, pořiďte si (elektro) kolo, abyste mohli jezdit na nákupy do vedlejší vesnice a užili si čersvého vzduchu. Kolik z těch lidí by bylo ochot
    Za vjezd do center měst bez emisní známky, hrozí pokuta. Pro příklad dodejme, že nejnižší ze tří možných známek – červenou, mají obvykle vozidla roku výroby 1997 a splňující normu Euro 2. Následuje známka žlutá a nejvyšší je zelená.
    Už po třiceti minutách se dostavily změny v aktivitě šedé kůry mozkové, které odpovídaly stresové reakci. „O důsledcích dlouhodobého vdechování znečistěného vzduchu ve městech, kde bývá koncentrace dieselových sazí velmi vysoká, můžeme pouze spekulovat,“ podotkl vedoucí výzkumu Paul Borm z nizozemské Zuyd University. „Lze se domnívat, že dlouhodobé vystavení nanočásticím z dopravy může ovlivnit činnost mozku a způsob vyhodnocování informací,“ dodal Borm.


Devět z deseti dieselů plní emisní normu Euro 6 pouze na papíře

    P.P.: Založením webu www.antidiesel.eu, aktualizací a shromažďováním informačních materiálů, podáním petice kterou již přijali v Bruselu a tento rok ji budou veřejně projednávat. Snažíme se, aby lidé byli více vnímaví a citliví ke svému okolí. Občas máme pocit, že jde většině jen o „čísla“ a nikoliv o pocity.
    Tak chlapce ty sam jsi soucasti tupeho stada pojasenych skodovkaru,kteri sice najedou svym krumplem 1,9tdi 350000km,ale to co z vas lita je bez vnitrni cirkulace nesnesitelne! Hlavne ze jezdite za 4 litry bliju z vas!Ale ten chlap antidiesel je taky vul.Jo a mam dve dieselova auta,ale vyspela ne 1,9tdi z druhe svetove valky.
    Proč tak tvrdý postup? Důvodem je zdraví lidí. Evropská komise od roku 2010 eviduje 17 členských států, které překračují povolené limity znečištění ovzduší. Přičemž řízení pro porušení práva bylo zahájeno proti Velké Británii, Portugalsku, Itálii, Španělsku i Francii a Německu. V následujícím období pak dané země mohou očekávat finanční sankce za neplnění norem ohledně ochrany ovzduší.


Elektromobily, elektrokola, elektroskútry, auta na plyn CNG, LPG, testy

     Jen každý desátý dieselový motor splňuje emisní normu Euro 6 jak na papíře a v laboratoři, tak i v silničním provozu. Vyplývá to ze studie ekologické organizace ICCT, o které dnes informovala agentura DPA. Reálně tyto motory v průměru vypouštějí 4,5krát více zdraví škodlivého oxidu dusíku, než maximálně 80 miligramů na kilometr, jak povoluje norma.
    Evropská města se postupně „zavírají“ před vozy, jejichž emise jsou nižší než Euro 5. Důvod? Znečištění ovzduší především ve velkých městech je podle Světové zdravotnické organizace zodpovědné ročně za úmrtí 3 milionu lidí. Podívejte se, kam starší auta nesmějí.
    Další zákazy se rozmáhají hlavně v Německu. Zákon, který zavedení „umweltzone“ povolil, platí už od 1. 3. 2007. První zákazy se objevily už v roce 2008 a v současnosti se odhaduje, že se to týká zhruba 70 měst, přičemž jde i o 19 územních celků, z nichž zřejmě největším je Porúří s 850 kilometry čtverečními.


Podvody pokračují? Technickou dál dostávají auta, která projít nemají

    že bych si koupil třeba ford connect elektro za 1 000 000 kč?slovy milion!mají ho v praze na černokostelecký,dvoumístný,ujede až 80 km! šíleně praktické rodinné auto...třeba na chajdu s rodinou,kde mám dva fotovoltaické panely na svícení led diodama a malou telku?nebo ty vaše stránky,kde nabízíte auta,která už dávno nemáte?na co bych se k vám dával? na to abych si za 60 000 koupil skůtr a jezdil s ním jen v létě? to se vyplatí...předělaný civic na prius na baterky,který na ně ujede 2km rychlostí 20 km/h? to ne,to nemyslíte vážně,na atomovou,uhelnou,či solární energii,kterou zrovna teď VŠICHNI draze zaplatíme?
    tak si proboha kupte zila na benzín,ať máte čistý svědomí,my máme ve firmě asi 10 kousků iveco trakker a nemá očouzený ani bočnice,s močkou jsou dvě,ostatní jsou euro 3
    Az dostanete vy, nebo nekdo z vasich blizkych kteri se pohybuji v okoli vaseho "zeleneho" dieseloveho Peugeota rakovinu, nebo leukemii, tak sem napiste jeste jednou...
    V příštím týdnu (možná už zítra) vložíme na stránky antidiesel.eu rozsáhlou studii z roku 2010 která jasně dokazuje škodlivost dieselových emisí na lidské zdraví.
    "Výsledky potvrzují dřívější poznatky, nyní se ale testovalo velké množství aut, díky čemuž je možné u emisí učinit závěry o průměrném chování jednotlivých výrobců," řekl šéf ICCT pro Evropu Peter Mock. Studie zkoumala celkem 541 osobních automobilů, které zastupovaly 145 různých modelů.
    Posledním a zcela nedávným krokem je rozhodnutí německého federálního soudu potvrzující právo měst zcela zakázat vjezd vozidel s dieselovými motory (vyjma těch splňujících nejvyšší normu Euro 6).


Rozhovor: Antidiesel.eu - Petr Ptáček o boji proti dieselovým motorům

    a například odpad z výroby hliníku tam WHO nezařadila?na kilo hliníku jsou totiž 2 kila velmi toxických látek(přímo červených srágor,viz maďarsko) a hliník se nevyužívá v elektromobilech?taky nemá elektromobil kvůli váze potřebu obout mnohem silnější gumy jako např.na dodávky?co kila mědi,lithium,zlato,olovo a jiné sajrajty,které se těží někde v africe,v nelidských podmínkách a třeba dětmi?spousty kyselin nebo louhů a plastů v bateriích?všechna energie se vyrábí ze slunce,nebo z krásných větrníků,či vodních přehrad?kam si dáme tyče z jádra?pod postel,nebo do silnic,jako dřív škváru z koksu?každý kdo provozuje jakýkoliv automobil,přispívá....elektromobil přispívá nejvíc,protože třeba těch baterek zlikviduje dost...v nafťáku tak 3 za životnost,v elektromobilu 30?kde ho mám před panelákem nabíjet?čekat každý den hodinu u rychlonabíjecí stanice?to je teda zhovadilost...
    až nebude ropa,nebudou ani předražené elektromobily,nebudou totiž vůbec,nenajíte se a budete chodit nahý,kromě toho osobní auta mají na svědomí jen mizivé procento spotřeby ropy a mizivé procento znečištění atmosféry,to o lobby a dohodě,to je na chocholouška...
    Když by každé osobní auto přešlo z dieselu na benzín-cng-lpg-elektro, tak by to taky citelně pomohlo. Není dobré uvažovat stylem - lidí pálí pet lahve, tak proč bych nemohl jezdit vočipovanou 1,9TDi? I moderní diesely smrdí a ten smrad se s jejich opotřebením zvětšuje. Zlatý hybridy nebo CNG.
    Jako první avizovaly připravenost využít zákona lázně Klimkovice u Ostravy. O zavedení zóny budou podle všeho usilovat kromě zmiňovaných lázní také Karlovy Vary, Praha a další města.
    pan Zdenal a Peter F. ocenujem ze aspon chapete ze diesel ma relativne nizsu spotrebu paliva a nevysvetlujete ju tak ze benzin ma relativne vyssiu spotrebu preto ze ma vacsi vykon ;-)


Zábava, či pitomost? Sportovcům v Břeclavi autem rozorali hřiště

    Zavedení emisní zóny pro centra měst je poměrně jednoduchým krokem, jak se pokusit situaci změnit. V současnosti podle odborníků úAMK postupuje touhle cestou zhruba 220 města a oblastí v Evropě.
    Pokud navádíte lidi k vyplňování výfuků motážní pěnou, je třeba počítat s tím, že jak bylo uvedeno na naftová auta jsou díly drahé a nevím jaké ovzduší je v českých věznicích...
    tak když nabíjíš z vodní elektrárny,tak likviduješ pstruhy a úhoře...pstruzi chcípaj na hluk a na sekanou v turbíně a úhoři se nemůžou vytřít kvůli překážce na toku a jestli máš obtok,tak ryby nemaj tak vysoký iq aby ho použily,v neposlední řadě napiš,co si myslíš,co se děje se starýma baterkama a kyselinou nebo louhem,kadmiem z nich a taky kolikrát už jsi je vyměnil a co stojí,taky se zmiň o tom,z čeho se vyráběj speciální gumy a kolik tý gumy a ropy se na tu gumu použije a co se s tou gumou pak dělá a kolik ta sranda stojí atd atd...


PŘEHLEDNĚ: Řidiče čeká revoluce. 17 změn z dílny EU i českých úřadů

    P.P.: Webové stránky pro nás kompletně zajišťuje jedna z největších mediálních agentur v ČR Mediarex. Nárůst dieselových automobilů vidíme jako závažný problém celé Evropy, proto jsou stránky hlavně v angličtině abychom oslovili co možná nejvíce lidí. Navíc našimi partnery jsou americká automobilka Tesla Motors a Fisker Automotive.
    nafta se neodpařuje tak jako benzín a při její výrobě není potřeba tolik energie a potažmo srágor z destilace v ovzduší jako u benzínu,který se začne odpařovat z nádrže i v zimě,jakmile se s autem pohne,jen se nadýchejte benzínu a pak nafty,když to přežijete,asi jste taky dlouho nejel v pohodlném naftovém autě,naposled asi na vojně ve vejtřasce,kopec nekopec,pořád na 5,točivý moment ve širším rozsahu otáček,nižší spotřeba,vyšší účinnost,levnější provoz,vstřiky jsem nikdy neměnil,jen 1x vymontoval,nechal seřídit a vrátil,rotační čerpadlo vlastníma silama přetěsnil s koupenou sadou asi za 200 kč,zato u benzínu se mění opálené svíčky,šluslé uhlíkové kabely,snímače otáček a podfouknuté ventily,např.pseudoauto fabie HTP po 70000km kaput,taky je třeba kupovat naftu u normální pumpy,ne topný olej někde ve statku,nebo u globusu,to samé s etanolem ředěným benzínem special,který vám prodají jako super...


Rébus pro řidiče: Za jak dlouho pochopíte tuhle šílenou značku?

    zdravim.tak to slyším poprvé.normálně se vypaluje filtr tak že to řidič ani nepozná.přez dva tisíce otáček a rychlost přez 60km. něktarý auta na to maj kontrolku tak se pozná kdy to vypaluje.je ůplná kravina aby to auto zpomalilo nebo zastavilo.i když mi to na display napsalo že je FAP filtr ucpaný tak to pořád jelo normálně.vydržel 185tisíc km.když mi daly nový tak sem poznal změnu že to líp jede.ovšem pokud někdo ignoruje hlášení chyby třeba tisíc km tal se může auto přepnout do servis mode a maximální rychlost je pak 60km/h. to dělá to moje auto.jinak sem i hledal a nenašel že by se tohle někomu stalo.
    Řekl bych,že s elektromobilem je to tak,že s jeho ekologickýma bateriema,které jsou z lithia(olova,kadmia,niklu,kyselin a hydroxidů...),které se uchovává v petroleji,který se vyrábí z ropy,kterou vozí tankery,které jezdí na olej,tytéž čoudí víc než všechna auta na světě dohromady...ty elektromobily se nabíjejí z elektráren,které jsou z větší části na uhlí,nebo přehrazují vodní toky a melou rybičky na kašičku,nebo z nich zbývá spousty takových tyček,co nedělají nikomu dobře ani v černobylu ani ve fukušimě,nebo taky ze solárních elektráren,které nakonec zaplatíme všichni i když je nevlastníme...takže nějaká naftová felda je vlastně ekologický auto a šílené maďarské ikarusy,plazící se rychlostí vzteklého hlemýždě,přetížené tatrovky a avie s vykotlanýma motorama jsou už z 99% minulostí...
    Tieto demagogicke odpovede a ukroky stranou mi neskutocne dvihaju tlak. Gratulujem nezmyselnej odpovedi a zaslepenosti pri vytvarani tejto pofidernej iniciativy.


Copyright © Dossani milenium group 2000 - 2020
cache: 0000:00:00