Jak na věc


druhý měsíc planety země

Apricot - brandy (viz Meruňkovice)

    4) FORMÁLNÍ - ta, která jsou vyloženě podmíněná jen konvencí - i u zvukomalebných tam sice nějaká konvenčnost je (ČJ: kykyryký, ale FJ: kokoriko), ale slovo je pořád motivované nějakým hmatatelnějším, stejnavým podnětem a bývá si napříč jazyky podobné. Příklady tu ovšem mluvnice neuvádí a sama je raději vymýšlet nebudu, nerada bych mystifikovala. Každopádně to bude asi velmi chudá skupina citoslovcí. a není moc potřeba příklady znát.
    Na úvod chci říci, že následující článek je pouze mým názorem, ke kterému jsem postupně došel při shánění informací, probírání recenzí a testů a na základě vlastní zkušenosti (tu zkušenost přidám na konec článku). Nezastupuji žádnou firmu s vysavači ani nejsem profesionálním odborníkem na vysavače. Dnes už ale vím, že bych vysavač nekoupil, aniž bych před tím pátral po všech dostupných informacích. Můžete se totiž pěkně nachytat.
    JMENNÝ ROD (někdy je patrný rod objektu, k němuž je směřován děj jako: “byl polapen -> m. ž. , byla polapena -> buďto střední (pokud jde o množné číslo) nebo ženský (o jednotné), bylo polapeno -> střední” a určení
    Vynechal jsem záměrně centrální vysavač. Jednak připadá v úvahu jen pro bydlení v rodinném domku a hlavně je to podstatně větší investice než běžný vysavač. Sice ne investice nedostupná, ale ceny i s montáží začínají kolem spodní hranice 25 tisíc Kč.


Londre (Amers de Londres - Londýnská hořká)

    DRUH SLOVESNÉHO TVARU na “verbum finitum (= sloveso, které samo o sobě tvoří ve větě přísudek) / infinitiv (neurčitý tvar slovesa) / příčestí činné / příčestí trpné”.
    Vraťme se tedy k výběru vysavače pro domácnost z úvodu. Budeme vybírat z těchto tří možností. Každá z nich má výhody i nevýhody. Platí zde, že pro jednoho je sáček výhoda, pro druhého ne. Nelze tedy říci obecně, který druh vysavače je nejlepší. Podívejte se teď na podrobnější popis těchto tří druhů vysávání a uvidíte sami, co by bylo pro vás to pravé ořechové. Po přečtení článku se sem vraťte.
    A moje rada na závěr úvodu - informace a doporučení prodejců berte s velkou rezervou, či spíše je neberte moc vážně. Potřebují prodat to, co mají na skladě.
    Rodová zájmena, která mají skloňování adjektivní podle vzorů přídavných jmen mladý a jarní např. jaký, který, takový, žádný, můj, svůj, čí, něčí, čísi, ničí


Jak dobře už umíte slovní druhy?

    Dealer s drahými vysavači (Rainbow, Vorwerk, Lux atd.) vás po dvou hodinách dokáží přesvědčit, že ostatní značky nemůžou konkurovat jejich vysavači s desítkami let tradice a vývoje. Prodejce ve značkové prodejně vám bude zdůrazňovat výhody značkového vysavače, kdežto prodavač v supermarketu vám nabídne superlevný vysavač se stejnými parametry jako značkový a doloží to údaji v návodu.
    Opět máme několik možností. Můžeme si zajet do obchodu, objednat přes internet, pozvat si domů prodejce vysavačů (dealera) a nebo se nechat zlákat nabídkou z televize. Podrobněji o těchto možnostech a možných nebezpečích při tom si můžete počíst na stránce Jak koupit vysavač.

Copyright © Dossani milenium group 2000 - 2019
200
10496
cache: 0024:00:00