Jak na věc


cvičení s vlastním váhou

Cvičte, když máte Vy čas, né když zrovna probíhá hodina ve Vašem oblíbeném fitness centru.

    Hodiny jsou vhodné téměř pro každého, jsou ovšem náročnější na klouby, proto se nedoporučují starším osobám a osobám trpící na problémy s kloubním aparátem.
    Bohužel život je nevyzpytatelný a problémy se zády se záhy objevily. To mě, před 15 lety, dovedlo až k józe, kde jsem našla útěchu a porozumění a díky pravidelnému cvičení jógy, jsem se vyhnula i obávané operaci zad.


CVIČENÍ ONLINE -- CVIČENÍ ZDARMA -- CVIČENÍ PRO KAŽDÉHO

    Powerjóga pracuje s páteří a energetickým pilířem, kterým je soustava obratlů. Jejich zprůchodněním dochází k uvolnění a proudění energie. Powerjóga učí ovládat a šetřit pohybový aparát a pohyby (předklon, záklon, úklon a torze) mají silný a vitalizující vliv na vnitřní orgány. Protažením a uvolněním těla dochází ke zlepšení přenosu informací mezi tělem a mozkem. Pomalý a řízený pohyb, kterým se powerjóga vyznačuje, je strůjcem efektivního rozvoje svalů nejen na povrchu těla, ale především svalů hlubokých, které jsou důležité pro správné fungování celého organismu. Pravidelným cvičením se zlepšuje celkové držení a proporcionalita těla.Praktikování powerjógy ovlivňuje mnoho oblastí osobnosti. Mezi jinými i koncentraci. Výživa těla, snížení úsilí, hledání stability, vědomí dechu, koordinace pohybu s dechem a pozorování myšlenek – to vše vyžaduje neustálou pozornost, která zjemní cítění a vědomí těla. Powerjóga je mocný zdroj pozitivní energie. Powerjóga je fyzický i mentální trénink.
    Piloxing Knockout je dokonalou zkouškou fyzické zdatnosti, zvyšuje kondici a hlavně posunuje fyzické schopnosti na nebo až za vaše limity. Piloxing Knockout je sice náročné cvičení, kde se každý po první hodině cítí úplně na dně svých sil, ale po pravidelném drilu dosáhnete takových výsledků, o kterých se jen vám ani nesnilo.
    Vše je uspořádáno do 6 kol intenzivního tréninku, kde je každé kolo dále rozděleno na dvě odlišné části. První část se skládá z pilates, boxu nebo posilování a druhá část už je samotný dril, neboli posilování, prováděné ve vysoké intenzitě, kde se zaměřujeme na všechny svalové partie našeho těla.
    Je mi 49 let a za celý svůj život jsem nasbírala v oblasti cvičení mnoho zkušeností. Již od mládí jsem předcvičovala aerobic, jenž se mě držel zuby nehty a i po mateřské mě láska ke cvičení neodradila od pokračování.


Instruktorka na Barre, Piloxing a Step aerobic

    Barre cvičení je založeno na kombinaci pozic inspirovaných baletem, rehabilitačním cvičení a dalšími disciplínami, jako posilování s vahou vlastního těla, jóga a prvky pilates.
    Postupně natáčíme nová a nová videa, takže se určitě v budoucnu můžete těšit na novinky se kterými si zacvičíte z pohodlí Vašeho domova, v čase, který si zvolíte, s typem cvičení, na který máte zrovna chuť a hlavně ZDARMA.
    Cvičení vycházející z aerobiku, doplněné o využití gymnastického míče, při kterém si protáhnete celé tělo, a podaří se nám vytvarovat problémové partie. Fit ball, a nebo také Super ball je posilovací a balanční cvičení, které obsahuje některé z rehabilitačních prvků zlepšující stabilitu i ohebnost páteře a posilovací cviky pro zpevnění i tvarování postavy. Patří mezi aerobní hodiny, při kterých se maximálně šetří kloubní systém našeho těla. Kromě zábavy se při lekci Fit-ball také řádně zapotíme. Pokud si tedy chcete užít na cvičení i pořádnou dávku zábavy, neváhejte a přijďte vyzkoušet toto báječné cvičení.


Instruktorka na TRX, Fitball a Kruhový trénink

    Jedná se o efektivní a zábavné cvičení, které přináší úžasné výsledky. TRX je vhodné pro každého. Náročnost cviku si volí každý sám. TRX buduje silné a stabilní jádro (CORE), které je základem všech efektivních a účinných pohybů lidského těla. Při cvičení na TRX používáte jako závaží svou vlastní váhu. TRX nabízí nekonečné množství cviků, které lze neustále obměňovat.
    Neboli aerobic trochu jinak. Máte rádi klasiku? My ano, ale rádi si jí také obohatíme. Step aerobic, také označovaný jako Step, vychází z klasických lekcí a kroků aerobicu, ale je doplněn o pomůcku „step“ (bedničku). Díky stepu je celý trénink intenzivnější a zaměřený na dolní část našeho těla. Základním principem je vystupování na schůdek, nebo bedničku, nahoru a sestupování dolů. Hodiny probíhají v tempu hudby a snažíme se, aby byly co nejzábavnější, ale účinné na spalování podkožního tuku a formování postavy.
    Piloxing Knockout je intervalový a vysoce energický trénink zaměřený na spalování, rýsování a budování fyzické zdatnosti, při němž se vychází z metody PILOXING, kde hlavně figurují dvě formy cvičení, a to dynamický box, přecházející do ladných pohybů pilates. Nicméně u Piloxing Knockout je přidán další prvek, kterým je dril neboli posilování s vahou vlastního těla.


Instruktorka na Step aerobic a Kruhový trénink

    „Jóga je výborné relaxační cvičení, které je hlavně o dýchání a sladění dechu s pohybem. Zde se člověk protáhne, natáhne svaly a vazy, ale hlavně se naučí správnému dýchání.“
    Tento trénink je vhodný pro každého, kdo touží po vypracované postavě. Dochází zde jednak k budování aktivní svalové hmoty a současně i ke spalování tuků ze všech svalových partií. Trénink je vhodný pro ty, kteří se již alespoň dva měsíce věnují posilování a chtějí si cvičení trochu zpestřit.


Cvičte proto, aby Vás to bavilo!

    Jmenuji se Dana a celý život tančím. Původně jsem baletka, teď se věnuji současnému, modernímu tanci a choreografii. Několik let jsem působila jako trenérka pilates, jogy, tance a relaxačních technik ve Španělsku na Mallorce a na Kanárských ostrovech. Na svých hodinách kombinuji sadu cviků, která i mě po náročné operaci kolenního vazu znovu dostala do formy a postavila na nohy. Je však nutné cvičit pravidelně, aby tělo dosáhlo těch správných výsledků. Tréninky se skládají jak z posilování s vlastní vahou tak s pomůckami. Na závěr každé lekce dělám asistované protažení celého těla. Moje lekce jsou intenzivnějšího charakteru, takže jsou vhodné nejen pro ženy po porodu, holky, které chtějí mít krásnou postavu, ale také pro muže.
    Na cvičení je nezbytné vzít si s sebou určitě dobré, pevné boty, nějaké legíny a triko nebo tílko na cvičení. Vezměte si s sebou i ručník, jelikož z vás pot poteče proudem a dále dostatek vody. Pro zvýšení zátěže se používají i speciální rukavičky o hmotnosti 250 g, které lze zakoupit u trenérky, popřípadě, se dá ale cvičit i bez nich.
    Jmenuji se Eva a cvičení se aktivně věnuji řadu let. Díky samostudiu a vyzkoušení, kam až dosahují mé možnosti, jsem se dostala až sem a provázím Vás přes cviky, kdy pociťujete bolest, ale současně i vy posouváte své hranice dál. Nejvíce mě těší, když za mnou chodíte a říkáte, jak Vás cvičení uvolní a současně nakopne ještě k lepším výkonům. Ráda poradím s technikou provedení cviků, ale také se správným stravováním a dalšími problémy provázející nás v našich životech. Těším se na Vás na mých lekcích.
    Těšíme se, že s námi budete pravidelně cvičit a třeba nám zašlete i fotografii, jak se u FitnessTv.cz pěkně zapotíte!


Cvičte to co cvičit chcete, né to co zrovna cvičí Vaše lektorka.

    Před 6 lety jsem okusila tajemství poweryogy, která mě tak nadchla, že jsem u ní zůstala a už to jsou bezmála 2 roky, co poweryogu i sama předcvičuji. Dnes mohu říct, i s úspěšně složenými jógovými zkouškami.
    Jak název cvičení vypovídá, jedná se o cvičení v kruhu, kdy se během celé hodiny procvičí všechny svalové partie. Trénink se obvykle skládá ze 3 – 5 kol po cca 5 – 15 minutách a mezi koly jsou 2 minutové pauzy, jelikož během kola pauzy žádné nejsou. Kolo obsahuje několik druhů cviků, které se provádějí na různých stanovištích, kde každý stráví zhruba 30 vteřin, poté se přesouvá na další stanoviště a takto se to mění po celou dobu kola. Na dvou sousedních stanovištích se procvičují svalové partie, které jsou co nejvzdálenější, jelikož při kruhovém tréninku jde o zachování co možná největšího prokrvení celého těla.
    Je metoda, která vychází ze cvičebního systému Josepha Hubertuse Pilatese, který vyvinul soustavu cviků zaměřených na posílení svalů celého těla, zejména hlubokých břišních a zádových svalů a svalů pánevního dna. Věřil, že duševní a tělesné zdraví jsou spojené nádoby, a že cvičení dokáže tělo uzdravit.


Copyright © Dossani milenium group 2000 - 2019
200
16869
cache: 0024:00:00