Jak na věc


chiptuning

Proč automobil z výroby nemá nastavené nejvyšší výkonnostní parametry?

    Chiptuning zvýší výkonu motoru Vašeho vozidla a sníží spotřebu pohonných hmot - chiptuning šetří peníze. Současná moderní vozidla jsou vybavená sériově vyráběnými motory s řídícími jednotkami. Tovární nastavení softwaru řídící jednotky však optimálně nevyužívá motorové schopnosti automobilu.
    Zaměřujeme se na profesionální chiptuning pro automobily BMW, Porsche, Bentley a Ferrari. Objednávkový katalog firmy DIESEL TECHNIK však obsahuje nabídku na chiptuning pro celkem 40 automobilových značek a 2000 modelů aut. Katalog chiptuningu je rozdělený podle typu vozidel na: osobní auta, nákladní vozy a autobusy, dodávky do 3,5 t a motocykly.
    DIESEL TECHNIK je specializovaná firma na chiptuning dieselových a benzínových motorů. Na motorové úpravy a chiptuning se úzce zaměřujeme již od roku 1995. Partnersky spolupracujeme s renovovanými německými značkami Hartge a MTM.


Chiptuning-servis chiptuning osobních vozidel Příbram

    Chiptuning je zvýšení výkonu motoru Vašeho automobilu pomocí softwarové úpravy řídící jednotky motoru. Jde o přeprogramování EPROM paměti (Erasable Programmable Read-Only Memory), tedy elektronického paměťového bloku se sériovým programem, Vaší řídící jednotky. Chiptuningem se optimálně upravuje charakteristika vstřikování, poměr vzduchu a paliva, zapalování a využití kvalitního paliva. U turbomotorů se také zvyšuje plnící tlak turbodmychadla. Všechny spočívají výhradně v úpravě softwaru řídící jednotky. Neprovádí se žádný mechanický zásah do motoru. Výsledky chiptuningu nejsou subjektivní, ale dají se velmi dobře vyhodnocovat.
    Chiptuning provádíme především pro sériově vyráběná vozidla, ale naše aktivity se zaměřují i na ladění špičkových závodních motorů - sportovní chiptuning. Naším partnerem je například úspěšný motoristický tým Vavřinec Motorsport, v referencích najdete také dakarského šampiona Aleše Lopraise a další známé osobnosti.


Několik zásad pro dlouhou životnost Vašeho motoru nejen po chiptuningu

    Ne všechny firmy, které na českém trhu chiptuning nabízejí, jsou zcela seriózní. Pokud si vyberete špatně, budete nemile překvapeni. Může se stát, že si od Vás firma nechá zaplatit za chiptuning, ve skutečnosti se však výkon motoru a další parametry vůbec nezmění. V horším případě zásah do řídící jednotky motoru firma provede, ale zcela nevhodným způsobem, který může poškodit řídící jednotku i motor Vašeho vozu. Každá řídící jednotka má hardwarové číslo a v EPROM paměti nahranou určitou softwarovou verzi. Takzvaní „úpravci“ tuto informaci nemají nebo nerespektují. Myslí si, že pokud mají upravený software pro určitý druh motoru (např. AUDI A6 2,5 TDI 132 kW), mohou tento software použít do všech vozů s tímto motorem. Softwarových verzí jednoho druhu motoru může být přitom i několik desítek. Výsledkem takového „chiptuningu“ je pak nepravidelný chod motoru, zvýšená kouřivost atd.
    Chiptuningem upravíme charakteristiku vstřikování, poměr vzduchu a paliva, zapalování a využití kvalitního paliva. Při chiptuningu také zvyšujeme plnící tlak turbodmychadla (turbomotory). Jedná se výhradně o úpravu softwaru řídící jednotky. Nedochází k mechanickým úpravám motoru. Chiptuning nejsou subjektivní pocity, ale výsledky se dají velmi dobře vyhodnocovat.
    Při sériové výrobě automobilů je motor výrobcem nastaven pro podmínky běžného provozu s ohledem na spotřebu paliva, emisní limity, výkon a řadu dalších faktorů. Motor je tedy optimálně připraven pro běžnou jízdu, ale z hlediska výkonu skrývá značné rezervy. Chiptuning je úprava, která tyto rezervy využije a tím rapidně zvýší výkon točivý moment motoru.
    Po dobu přestavby vašeho automobilu na pohon LPG můžete používat naše náhradní vozidlo zdarma. Při ostatních opravách je cena za půjčení náhradního vozidla 200 Kč / den.


Chiptuning - zvyšte výkon Vašeho vozu - ušetřete peníze za palivo!

    Náhlé vypnutí rozpáleného motoru představuje pro turbodmychadlo ale i celý motor velké nebezpečí. Po jízdě vysokou rychlostí nebo dlouhotrvající jízdě s velkým zatížením motoru se musí motor před vypnutím nechat několik sekund až minut volně běžet. Doba volnoběhu závisí na zatížení vozidla: při normální jízdě není nutný, při strmém stoupání nebo rychlé jízdě nad 120 km/h nechte motor na volnoběh 1-2 minuty. Za tuto dobu se turbodmychadlo před vypnutím motoru ochladí. Proto pokud pojedete po dálnici vyšší rychlostí a chcete zastavit na odpočívadle, nechte motor běžet na volnoběh cca 2 minuty.
    Dodržujte pravidelnou údržbu podle servisních intervalů servisní příručky výrobce vozidla pro Váš typ vozu (zpravidla po ujetí 15 000 km nebo jednou za rok). Pravidelně kontrolujte stav hladiny oleje. Při větším zatěžování motoru je vhodné zkrátit servisní interval výměny oleje o 30 %. Samozřejmostí je používání kvalitních olejů doporučovaných výrobci.
    Chiptuning znamená optimalizovat software řídící jednotky motoru a odstranit rezervy motorového výkonu továrního nastavení ze sériové výroby. Optimalizace přitom nemá vliv na emisní parametry, ani neovlivňuje životnost motoru. Chiptuning je možné realizovat téměř u všech vozidel, která jsou vybavená řídící jednotkou motoru.


Věděli jste, že výhody chiptuningu ocení opravdu každý motorista?

    Při sériové výrobě automobilů je motor výrobcem nastaven pro podmínky běžného provozu s ohledem na spotřebu paliva, emisní limity, výkon a řadu dalších faktorů. Motor je tedy optimálně připraven pro běžnou jízdu, ale z hlediska výkonu skrývá značné rezervy. Chiptuning je úprava, která tyto rezervy využije a tím rapidně zvýší výkon motoru.
    Nezatěžujte ani neakcelerujte motor bezprostředně po spuštění. Pokud je motor studený, ponechte ho před jízdou několik sekund běžet na volnoběh, aby se zajistilo dostatečné mazání turbodmychadla. Poté plynulou jízdou, bez velkých nároků na výkon, ohřejte motor.


V našem katalogu najdete nabídku na chiptuning pro 2000 modelů vozidel!

    Ne všechny firmy, které na českém trhu chiptuning nabízejí, jsou zcela seriózní. Může se stát, že si od Vás firma nechá zaplatit za chiptuning, ve skutečnosti se však výkon motoru a další parametry vůbec nezmění. V horším případě zásah do řídící jednotky motoru firma provede, ale zcela nevhodným způsobem, který může poškodit řídící jednotku i motor Vašeho vozu. Každá řídící jednotka má hardwarové číslo a v EPROM paměti nahranou určitou softwarovou verzi. Takzvaní "úpravci" tuto informaci nemají nebo nerespektují. Myslí si, že pokud mají upravený software pro určitý druh motoru (např. AUDI A6 2,5 TDI 132 kW), mohou tento software použít do všech vozů s tímto motorem. Softwarových verzí jednoho druhu motoru může být přitom i několik desítek. Výsledkem takového "chiptuningu" je pak nepravidelný chod motoru, zvýšená kouřivost atd.
    U každého vozu najdete podrobné informace, od továrních parametrů motoru, přes údaje o navýšení těchto parametrů pomocí chiptuningu, až po cenu či doplňkové informace. Pomocí objednávkového katalogu si vyberete Vaše vozidlo naprosto jednoduše a zároveň se můžete na chiptuning ihned on-line objednat.
    Zájemcům o chiptuning poskytujeme celou řadu výhod, garancí a dalších specializovaných služeb jako jsou například odstranění filtru pevných částic u dieselových motorů, nebo chiptuning historických vozidel. DIESEL TECHNIK patří mezi největší tuzemské prodejce sportovních vzduchových filtrů K&N. Pro jejich prodej provozujeme specializovaný e-shop.
    Máte-li dotaz, či chcete-li provést úpravu řídící jednotky vašeho auta, kontaktujte nás (nejlépe telefonicky, je třeba uvést podrobnosti o vašem automobilu).


TOPTUNER - Nejlevnější chiptuning

    Výfukové plyny u vznětových motorů mohou dosahovat teploty kolem 950 stupňů, u zážehových kolem 1400 stupňů. Turbodmychadlo bývá teplem zbarveno do oranžovožluta. Pokud motor v tomto stavu vypnete, přestane se rotor turba otáčet a rozžhavené lopatky se vlivem gravitace začnou mírně deformovat. Postupně se začne projevovat nevyváženost lopatek, která má vliv na zvětšování vůle v kluzném ložisku turba mazaném tlakovým olejem z motoru. Následky těchto vůlí mohou vést k poškození turbodmychadla.

Copyright © Dossani milenium group 2000 - 2019
cache: 0010:10:18