Jak na věc


chceme slušně žit

20 nejkrásnějších mini tetování, kterými se chceme ozdobit

    Vše zde zaznivší neříkáme jen tak, chceme škodovku „donutit”. Nebo ji spíše inspirovat, motivovat, ukázat ji, že o takové auto je mezi zákazníky zájem. Její šéfové opakovaně zmiňovali, že automobilka má velkou míru autonomie a je schopna jít za tím, co klienti požadují. Tak ji ukažme, že tohle bychom chtěli - víte, jak na to. Je tu diskuze, sociální sítě, spousta cest, jak projevit zájem. Když ho Škoda uvidí a bude to alespoň trochu schůdné, divili bychom se, kdyby k tomu zůstala slepá...
    Už jsme to skoro pustili z hlavy, tuto myšlenku nám do ní ale vrátila čerstvá premiéra motoru 1,5 TSI Evo - čtyřválce, který nahradí spoustu maloobjemových motorů VW. Poprvé jsme jej představili ve čtvrtek a detailněji se do něj pustili o den později, kdy jsme získali i cenné informace z úst šéfa vývoje motorů Volkswagenu. I díky tomu víme, že bude náhradou nejen za 1,4 TSI a atmosférické motory do objemu až 1,6 litru, ale také zčásti za současný 1,2 TSI. Friedrich Eichler dokonce řekl, že motor se vejde do všech aut, která dnes 1,2 TSI používají. A právě to nás přivedlo ke kacířské myšlence - chtít po škodovce novou Fabii RS.
    Je navíc jistotou, že tento motor bude k mání zejména s manuálními převodovkami, takže to nezkazí legraci ani cenu. Takový vůz by vzhledem k současným cenám požadovaným za Fabii mohl stát snadno 400 - 450 tisíc Kč v základu a za tu cenu už mít dostatek výbavy. Jsme si celkem jisti, že takové auto by se nemohlo setkat s nezájmem zákazníků.


Chceme novou Škodu Fabia RS, s motorem 1,5 TSI Evo a manuálem

    Jsou to skutečně velmi zajímavá auta, zvlášť na dnešní dobu. Mít skoro dvoulitrové turbo v takovém autě je v roce 2016 malý zázrak a vozy místy působí až přemotorovaně - sympaticky přemotorovaně. Doufali jsme, že by stejný nebo aspoň podobný osud mohl stihnout i novou Fabii - na obyčejné auto je řidičsky docela podmanivá, má na to zvládnout i podstatně více výkonu než 110 koní vrcholného TSI, přitom právě s ním už je hodně rychlá. Říkali jsme si, že kdyby tento vůz dostal třeba jen současný 1,4 TSI v některé ze svých výkonnějších verzí a k němu manuál, mohlo by to být velmi sympatické RS. Jednoduchý, lehký, nepříliš drahý a přitom překvapivě rychlý a snad i schopný vůz. Něco takového by muselo na trhu fungovat, však Octavia RS se prodává skvěle a přitom se musí prát s větší konkurencí.... Škoda přesto vždy reagovala jedním smutným slovem „Ne.”
    Dokument, který získal cenu Křišťálové srdce na festivalu v Poděbradech a zvláštní cenu poroty na Film and fiction festivalu v Philadelphii, je součástí dobročinné akce nazvané „Chceme ještě žít“ na pomoc HIV pozitivním lidem v Oděse, kterou organizuje fotograf Jan Šibík.
    Jako jedni z mála filmařů dostali autoři povolení natáčet v místním stacionáři, kde své poslední dny prožívají lidé, u kterých se choroba rozvinula už do finálního stadia. Na jejich příbězích mapují tristní situaci kolem problémů s AIDS na Ukrajině, které se velmi podstatně dotýkají i České republiky. Vždyť Ukrajinci tu tvoří velmi významnou národnostní menšinu.
    O trvalé ozdobě těla jednou v životě uvažoval snad úplně každý. Životní úspěchy i krize prostě stojí za zaznamenání a právě díky bezhlavé zamilovanosti, nebo naopak kvůli nekonečnému zklamání kérky vznikají. Rozhodně ale ne všechny. Některé se na těle objeví jen tak.


Copyright © Dossani milenium group 2000 - 2019
cache: 0000:00:00