Jak na věc


castorama katalog

CASTORAMA Katalog łazienki 2018

    Protože ne každý má Polsko právě za rohem, je velmi užitečné, že na webu Castorama.pl si můžete bez problémů prohlédnout kompletní katalog sortimentu. A najdete tu i akční letáky. Pak si snadno porovnáte ceny s těmi u nás a rozhodnete se, zda se vám výlet do Polska opravdu vyplatí.
    Mnoho lidí láká zajet si do centra Castorama v Českém Těšíně. Ale pozor. Právě kvůli nám, Čechům, toužícím ušetřit, tu mají ceny nadsazené, oproti obchodu například v Bielsko-Biala. Pražákům se vyplatí nejvíce zajet do Jeleni Gory nebo Zgorzelce.
    Používáním řešení IBM centralizuje Castorama informace o zákaznících v data martu, který obsahuje data z věrnostního programu, transakční data zákazníků nepatřících do věrnostního programu přímo na prodejnách, a data z webových stránek Castorama.
    Castorama se svým zákazníkům představila poprvé otevřením pobočky pro domácí kutily ve Francii, roku 1969. Dnes je divize retailové skupiny Kingfisher, Castorama, evropským lídrem pro distribuci produktů pro domácí kutily a domácnost. Se svými 103 pobočkami ve Francii a dalšími po celém světě, nabízí Castorama svým zákazníkům vše, co potřebují pro domácí práce, opravy a zahradnictví.


Tvůj komentář k článku Zrušit odpověď na komentář

    –          potřeby pro zahradu (zahradní technika, nábytek, zavlažování, osvětlení, dětské zahradní stavby, rostliny a potřeby pro zahrádkaření),
    „Zatímco analýza účtenek Vám naznačí, jaký typ zákazníka kupuje jaké produkty, neposkytne Vám na druhé straně informaci o tom, co přimělo zákazníka k nákupu, jak zákazník výrobky nakupuje, podle čeho je vybírá, a další informace. Zkombinování všech těchto dat, tedy dat transakčních a dat z výzkumů, je extrémně účinné pro customer intelligence.“ říká Cédric Packowski.
    castorama: Żarówka Eko-Light 36 LED SMD o mocy 3,8 W z gwintem GU10. Barwa światła biała ciepła, trwałość do 35000 godzin. Liczba cykli włącz/wyłącz wynosi 30000 razy, strumień świetlny 300 lm, a czas zapłonu poniżej sekundy. Żarówka jest odpowiednikiem standardowej żarówki o mocy 30 W. Wymiary: 50 x 55 mm. W... celý článek


Ticket compliments – seznam obchodů

    Castorama nabízí zboží známých světových výrobců i zboží „neznačkové“ (= méně známých značek). Všechny výrobky mají výrazně nižší cenu než stejné (či obdobné zboží) nabízené v prodejnách, které působí v České republice. Castorama uvádí, že nabízí asi 50 tisíc výrobků od devíti set dodavatelů. Ve všech deseti odděleních pracují fundovaní odborníci, připraveni zákazníkovi pomoci s výběrem.
    Castorama má dnes v Polsku více než 70 poboček. Jejich otevírací doba je podobná, jako u našich hobby marketů – denně od 7 (někde dokonce od 6:30) do 21 hodin.
    Specialitou polské Castoramy je garance nejnižší ceny. Jestliže zákazník do 15 dní po nákupu zjistí, že se stejný výrobek někde prodává levněji, Castorama mu po předložení o nákupu doplatí rozdíl v ceně zboží (ve zlotých).
    Veškeré obchodní nabídky jsou pouze informativní a není na ně právní nárok. Provozovatel webu nezodpovídá za správnost údajů v letácích, nezprostředkovává nákup zboží ani doručování papírových letáků.
    Nápad vznikl jako reakce na pozorování využití IBM SPSS Modeler pro analýzy prodejů kuchyňského nábytku: nákupní sazba pro vzájemně provázané produkty (elektronika, doplňky, nádobí apod.) se ukázala být marginální.
    Lidé, kteří si zvykli v tomto hobby marketu nakupovat, potvrzují, že ceny za stejné nebo velmi podobné zboží prodávající se v našich obchodech pro kutily jsou i o desítky procent nižší.


Polecany produkt w ofercie od 11.03: Plafon halogenowy Ventador

    Nákupům v Polsku jsme už pár článků věnovali. Není se čemu divit. Mnohem nižší ceny a široký sortiment lákají nejen Čechy žijící v pohraničních oblastech. Dnes se podíváme na další polský řetězec, tentokráte zaměřený na kutily. Jaká je polská Castorama a co v ní můžete všechno zakoupit?
    „S IBM SPSS Modeler jsme optimalizovali proces cílení našich emailových kampaní a SMS kampaní, ztrojnásobili jsme počet mezinárodních výzkumů,zčtyřnásobili počet různých vylepšení, realizovaných na základě požadavků lokálních poboček,“ říká Cédric Packowski a dodává „Používáme SPSS také k vyhodnocení návratnosti investic (ROI) každé kampaně a to včetně vyhodnocení úspěšnosti letákových kampaní. Poznatky reportujeme zpět manažerům prodejen. Výsledky jsou jasně viditelné: obchod i loajalita zákazníků roste.“
    Castorama - největší polský DIY řetězce (tzv. "udělej si sám" potřeby pro kutily, dále vše pro stavbu, rekonstrukce, vybavení domu, zahrada). Castorama má politiku prodeje vše na jednom místě. V současné době tvoří obchodní síť v Polsku 69 obchodů. Castorama je ve vlastnictví společnosti Kingfisher, která také vlastní řetězec Brico Dépôt.


Stavíte, opravuje, udržujete zahradu

    Castorama působí na polském trhu od konce 90. let. Zatímco u nás je tato francouzská společnost v mnohdy málo známá (spojujeme ji pouze s Polskem), mezi polskými zákazníky je skutečnou „jedničkou“. 
    Třebaže by se mohlo zdá, že je síť prodejen pro stavebníky a kutily v Česku dostatečně hustá, značná část nakupujících si raději zajede do Polska. Na sedmdesáti dvou místech v Polsku zákazníky láká výrazné modro žluté logo sítě prodejen Castorama, prodejen, které v Polsku  drží první místo v oblíbenosti. Pro českého zákazníka se zájmem o vše, co má něco společného se stavbou a zařizováním domácnosti, je Castorama zajímavá širokou nabídkou, ale především mnohem nižšími cenami, než v našich prodejnách obdobného charakteru.
    Stavíte, rekonstruujete nebo potřebujete zahradní techniku? Pak bude Castorama pro vás rájem. Filosofií tohoto původem francouzského obchodu je mít vše na jednom místě, pod jednou střechou. Stavitelé, řemeslníci či kutilové tady najdou rozmanitý sortiment potřeb, jako je:


Velký krok kupředu v oblasti Customer Intelligence

    Když se společnost dotázala ve výzkumu, realizovaném s IBM SPSS Data Collection, řekli zákazníci, že lidé na kamenných pobočkách jim jen zřídka nabízeli a doporučovali související produkty. Společnost reagovala propojením lokálních poboček, aby tak vytvořila systém pro reporting, který by mohl situaci napravit. Od té doby prodej souvisejících a podpůrných produktů, tzn. cross-sell, stabilně roste.
    Aby Castorama rozšířila využití prediktivní analytiky, rozhodla se zkombinovat IBM SPSS Modeler s IBM SPSS Data Collection – řešením speciálně určeným pro online i off-line výzkum. Společnost byla schopna realizovat výzkumy bez jakékoliv externí pomoci, což mělo dvojí přínos. První, značné finanční úspory, druhý, lepší cílení výzkumů.
    Castorama vybrala řešení od IBM SPSS protože jsou dynamická, robustní, snadná na pochopení, intuitivní a velmi snadno implementovatelná. Vybavena těmito silnými analytickými nástroji, spustila společnost nový projekt zaměřený na „prokázání, že svět marketingového výzkumu dokáže vytvářet prostředky pro obchodní svět.“


Retailový řetězec zvyšuje úspěšnost oslovení zákazníků a rozšiřuje věrnostní program

    Společnost se velmi zaměřuje na direct marketing jako páku pro rozvoj obchodu. Operuje s bohatou databází, obsahující informace o milionech zákazníků. Od roku 2009 užívá Castorama IBM SPSS Modeler jako dataminingové řešení, podporované nástrojem IBM SPSS Data Collection pro výzkumy, aby získala lepší vhled do svých zákazníků a optimalizovala své marketingové aktivity.
    Castorama Polsko pravidelně vydává nabídkové letáky, které mohou sloužit k prvotní orientaci i k cílenému výběru. Nabídkový leták je možno si prohlédnout na této stránce.
    IBM SPSS Modeler je centralizovaný nástroj, který používáme k podpoře naší strategie zvětšování podílu na trhu. Bez tohoto řešení by pro nás bylo nemožné provádět direct marketing a geo marketing v takovém množství a s takovou úspěšností, jako dnes.
    Díky IBM SPSS Modeler jsme schopni využívat data mining, jsme schopni analyzovat faktory, které vedou zákazníky k tomu, že nakoupí konkrétní produkt, na základě konkrétního zákaznického profilu. Tato schopnost pracovat s daty nám umožňuje poskládat náš sortiment tak, abychom byli schopni uspokojit širokou poptávku.

Copyright © Dossani milenium group 2000 - 2019
200
16798
cache: 0024:00:00